پایان سفر رئیس جمهور به کرمان

رئیس جمهور فرودگاه کرمان را به مقصد تهران ترک کرد. به گزارش نذیر کرمان، سید ابراهیم رئیسی سفر یک روزه خود به استان کرمان را صبح امروز از بم آغاز و پروژه انتقال آب از سد نساء به شهرهای بم و بروات را افتتاح کرد. این پروژه بعد از حدود ۱۳ سال به بهره‌برداری رسید. […]

رئیس جمهور فرودگاه کرمان را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش نذیر کرمان، سید ابراهیم رئیسی سفر یک روزه خود به استان کرمان را صبح امروز از بم آغاز و پروژه انتقال آب از سد نساء به شهرهای بم و بروات را افتتاح کرد.

این پروژه بعد از حدود ۱۳ سال به بهره‌برداری رسید. همچنین رئیس جمهور در ادامه به صورت ویدیو کنفرانس پروژه فاضلاب سیرجان و چندین طرح مربوط به شرکت برق منطقه استان کرمان را افتتاح کرد.

وی در ادامه از خط انتقال آب خلیج فارس به شهرهای رفسنجان و کرمان در شهرستان رفسنجان، بازدید و سپس در جمع مردم این شهر در مصلای نماز جمعه حضور یافت.

رئیس دولت سیزدهم در ادامه با حضور در مرکز استان کرمان به گلزار شهدای این شهر رفت و با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش ادای احترام کرد.

به گزارش نذیر کرمان، پایان‌بخش برنامه‌های سفر رئیس جمهور در استان کرمان، افتتاح واحد گازی نیروگاه فولاد بوتیا کرمان بود.

این سومین سفر سید ابراهیم رئیسی در کسوت ریاست جمهوری به استان کرمان بود.

انتهای پیام




پایان سفر رئیس جمهور به کرمان

منبع: ایـسنا
? پایان سفر رئیس جمهور به کرمان