هشدار دادستان زرند درباره خطر غرق شدن در تالاب‌ها و سیلاب‌ها

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند با صدور هشدار، از شهروندان خواست تا از نزدیک شدن به تالاب‌ها و سیلاب‌های ناشی از بارندگی‌های اخیر خودداری کنند. رضا یعقوبی در بازدید از مناطق سیل‌زده زرند، ضمن مثبت ارزیابی کردن اقدامات انجام شده در مدیریت بحران، خواستار بررسی علمی علل وقوع سیل و یافتن راهکاری دائمی برای […]

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند با صدور هشدار، از شهروندان خواست تا از نزدیک شدن به تالاب‌ها و سیلاب‌های ناشی از بارندگی‌های اخیر خودداری کنند.

رضا یعقوبی در بازدید از مناطق سیل‌زده زرند، ضمن مثبت ارزیابی کردن اقدامات انجام شده در مدیریت بحران، خواستار بررسی علمی علل وقوع سیل و یافتن راهکاری دائمی برای حل این مشکل شد.

وی با تقدیر از صبر و همکاری مردم و تلاش‌های بی‌وقفه مسئولان در کنترل سیل، بر لزوم حفظ آمادگی نهادهای ذیربط برای مقابله با بحران‌های مشابه در آینده تاکید کرد.

یعقوبی همچنین خواستار تداوم همکاری بین بخشی، بهره‌گیری از تجارب گذشته، دعوت از کارشناسان و صاحب‌نظران، و تخصیص بودجه و امکانات لازم برای پیشگیری از حوادث مشابه در آینده شد.

دادستان زرند با اشاره به قصورها و کوتاهی‌های احتمالی در گذشته و حال، اظهار داشت که دستگاه قضایی از افراد دلسوز که برای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کنند حمایت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین اصل در مدیریت بحران، جلوگیری از وقوع حوادث است، گفت: وقوع سیل‌های پیاپی در سال‌های اخیر، انتظار به حق مردم برای رفع نواقص و کنترل سیلاب‌ها را به دنبال داشته و در این خصوص هیچ‌گونه کوتاهی قابل قبول نیست.

یعقوبی در پایان، ضمن هشدار مجدد به شهروندان، از آنها خواست تا از نزدیک شدن به تالاب‌ها و سیلاب‌ها خودداری کنند.

وی با اشاره به خطرات بهداشتی و غرق شدن در تالاب‌ها و سدهای خاکی، از مردم خواست تا برای حفظ سلامتی خود، از این مناطق دوری کنند.

دادستان زرند همچنین به وقوع چندین مورد غرق شدن در این مناطق اشاره کرد و از خانواده‌ها خواست تا مراقب فرزندان خود باشند.

کلمات کلیدی: سیل، زرند، دادستان، هشدار، غرق شدن، تالاب، سیلاب، مدیریت بحران، بارندگی، قصور، کوتاهی، آمادگی، همکاری، کارشناس، بودجه، امکانات، دستگاه قضایی، پیشگیری، سلامتی، خانواده

شهروندان از شنا در آب‌های جمع شده ناشی از رواناب‌ها و سدهای خاکی خودداری کنند

منبع: ایـسنا
? شهروندان از شنا در آب‌های جمع شده ناشی از رواناب‌ها و سدهای خاکی خودداری کنند