روابط‌عمومی‌ها در تبیین عملکرد مسئولان دقیق و منصفانه عمل کنند

به گزارش خبرنگار نذیر کرمان، دوره کارگاه تخصصی «اصول خبرنویسی» با حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی واحد‌های دانشگاهی و به همت اداره توانمندسازی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در سالن شهید سلیمانی واحد رشت برگزار شد. مدیر حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در این نشست ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری این کارگاه، […]

به گزارش خبرنگار نذیر کرمان، دوره کارگاه تخصصی «اصول خبرنویسی» با حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی واحد‌های دانشگاهی و به همت اداره توانمندسازی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در سالن شهید سلیمانی واحد رشت برگزار شد.

مدیر حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در این نشست ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری این کارگاه، اظهار کرد: روابط‌عمومی‌ها چشم بینای سازمان‌ها و نهاد‌ها هستند که با ارائه گزارش عملکرد‌ها و شناخت آسیب‌ها رهبران و مدیران سازمان‌ها را در مدیریت امور کمک می‌کنند.

مظاهر زمانی متذکر شد: درست نوشتن نیازمند درست دیدن و درست اندیشیدن است و برگزاری این چنین دوره‌هایی در تقویت سواد رسانه‌ای همکاران حوزه روابط‌عمومی بسیار مؤثر بوده و در ارتقای عملکردشان نقش بسزایی خواهد داشت.

وی یادآور شد: به کمک رسانه و کارشناسان روابط عمومی، مدیران مسیر حرکت را بهتر می‌شناسند، چالش‌ها و موانع راه را می‌بینند و از معابر سخت و موانع آنها می‌گذرند تا به مقاصد خدمت دست یابند تا سازمان تحت مدیریت خویش را براساس نقشه راه به سر منزل مقصود برسانند.

مدیر حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت افزود: روح نظام اسلامی خدمت است و خدماتی که مدیران نظام در سطوح مختلف ارائه می‌کنند بسیار زیاد است، اما در انعکاس اخبار آنها ضعیف عمل می‌کنیم و در مقابل دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی با سوءاستفاده از خلأ عملکردی رسانه‌های ما به بزرگ‌نمایی مشکلات و کوچک نشان دادن خدمات ما می‌کوشند.

زمانی تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی مولود مبارک انقلاب است و همواره خود را موظف به خدمت بی‌دریغ به مردم به‌خصوص به نسل جوان می‌داند و شایسته است مدیران و کارشناسان روابط عمومی در واحد‌های مختلف نسبت به تبیین و انعکاس عملکرد مسئولان دقیق، مؤثر و منصفانه عمل کنند.

وی با اشاره به خیزش‌های اخیر آزادی‌خواهانه مردمی در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه و سرکوب فریاد‌های دانشجویان و استادان توسط نظام سلطه، این خیزش‌ها را اوج آگاهی مردم در جای جای جهان نسبت به آرمان‌های فلسطین و حمایت از مظلوم و نیز نهایت درماندگی و رسوایی استکبار جهانی و دشمنان نظام مقدس اسلامی دانست.

انتهای پیام/




روابط‌عمومی‌ها در تبیین عملکرد مسئولان دقیق و منصفانه عمل کنند

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آنـــا
? روابط‌عمومی‌ها در تبیین عملکرد مسئولان دقیق و منصفانه عمل کنند