سرپرست فرمانداری رفسنجان: از رودخانه گیودری فاصله بگیرید

کرمان – فت فتو – سرپرست فرمانداری رفسنجان با توجه به حجم زیاد آب رودخانه گیودری که به سمت رفسنجان در حرکت است، با بیان اینکه احتمال ریخته شدن آب رودخانه بر روی پل های داخل شهر وجود دارد، نسبت به فاصله گرفتن از این رودخانه اخطار داد. به گزارش خبرنگار فت فتو حسین رضایی شنبه […]

کرمان – فت فتو – سرپرست فرمانداری رفسنجان با توجه به حجم زیاد آب رودخانه گیودری که به سمت رفسنجان در حرکت است، با بیان اینکه احتمال ریخته شدن آب رودخانه بر روی پل های داخل شهر وجود دارد، نسبت به فاصله گرفتن از این رودخانه اخطار داد.

به گزارش خبرنگار فت فتو حسین رضایی شنبه شب در جمع خبرنگاران بیان کرد: حجم سنگین سیلاب از سمت سرچشمه در حال حرکت به سمت روستای ناصریه از توابع بخش مرکزی رفسنجان است و این منطقه باید تخلیه شود.

وی افزود: شهرک جهاد نیز همچون دو شب گذشته در مسیر سیلاب از سمت سرچشمه است و باید تخلیه شود.

رضایی با بیان اینکه محور همت آبادآگاه به کشکوئیه نیز به دلیل سیلاب های اخیر همچنان مسدود است، تصریح کرد: امشب از رودخانه گیودری عبوری از داخل شهر فاصله بگیرید تا خطرات جانی و مالی کسی را تهدید نکند.

سرپرست فرمانداری رفسنجان اخطار داد: با توجه به حجم زیاد آب رودخانه گیودری که به سمت رفسنجان در حرکت است، احتمال ریخته شدن آب رودخانه بر روی پل های داخل شهر وجود دارد.

وی از شهروندان تقاضا کرد: برای حفظ جان خود امشب در مجاورت این رودخانه حضور نیابند؛ سیلابی سنگین از سمت سرچشمه به رفسنجان در حرکت است و از مردم می خواهیم از تردد در خیابان های امام علی (ع)  و طالقانی خودداری کنند.

رضایی به روستای سیل زده کوثر ریز هم اشاره کرد که گروه های جهادی و بسیج در کنار مردم هستند، حجم کار بالاست و این منطقه نیازمند توجه جدی مسئولان و گسیل امکانات است.

وی خاطرنشان کرد: امشب رودخانه شور نیز در داخل شهر رفسنجان حجم بالایی از سیلاب را خواهد داشت و حضور مردم در کنار آن می تواند خطرآفرین باشد.

وی گفت: طبق اعلام پلیس راه رفسنجان، کلیه مسیرهای رفسنجان به کرمان، رفسنجان به سرچشمه، رفسنجان به انار و کمربندی رفسنجان به سرچشمه با توجه به شذت بارندگی و سیلابی شدن مسیر مسدود است و  از مردم تقاضا می شود از تردد در این مسیرها خودداری کنند.

مردم از خانه ها بیرون نیایند

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان هم در پی سامانه بارشی جدید و احتمال طغیان رودخانه ها به مردم توصیه کرد: بر اثر سیلاب ناشی از بارندگی های عصر امروز شنبه رودخانه های صادق آباد و گروئیه در حال حرکت هستند.

سعید قندی بیان کرد: بلوار امام علی(ع) و بلوار کوثر آبگیری زیادی دارند و سعی می کنیم که مسیر سیلاب را از سمت بالادست شهر ببندیم و به سمت رودخانه های شور و صادق آباد حرکت دهیم تا به داخل شهر نیایند.

وی از مردم خواست که از خانه ها بیرون نیایند و در کنار رودخانه ها نایستند که خطرات احتمالی جانشان را تهدید می کند و در عین حال از تلاش شهرداری در مهار سیلاب و جلوگیری از ورود به داخل شهر  سخن به میان آورد.

رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شما لغرب مرکز کرمان قرار دارد.




سرپرست فرمانداری رفسنجان: از رودخانه گیودری فاصله بگیرید

منبع: ایرنـا
? سرپرست فرمانداری رفسنجان: از رودخانه گیودری فاصله بگیرید