سرپرست گل گهر: بازی با استقلال برای ما مهم است/ امیدوارم برنده بازی فردا تیم داوری باشد

حیدری افسری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، در خصوص شرایط گل گهر سیرجان برای مصاف با استقلال اظهار کرد: برای ما حفظ جایگاه گل گهر مهم است و اینگونه نیست که این بازی برای ما مهم نباشد. اتفاقا برای مدیریت باشگاه و مردم سیرجان و اعضای تیم بازی با استقلال مهم […]

حیدری افسری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، در خصوص شرایط گل گهر سیرجان برای مصاف با استقلال اظهار کرد: برای ما حفظ جایگاه گل گهر مهم است و اینگونه نیست که این بازی برای ما مهم نباشد. اتفاقا برای مدیریت باشگاه و مردم سیرجان و اعضای تیم بازی با استقلال مهم است و به ۳ امتیاز این دیدار فکر می کنیم. 

وی در خصوص اینکه گل گهر سیرجان بعد از سال جدید اصلا در لیگ برتر بردی کسب نکرده است گفت: بله این اتفاق افتاده و ما بردی کسب نکردیم اما الان وقتی نیست که در مورد این مساله صحبت کرد. به هر حال این موضوع باید توسط کارشناسان اهل فن ریشه یابی شود و در پایان فصل در مورد آن صحبت انجام داد.

سرپرست تیم فوتبال گل گهر سیرجان در خصوص اعتراض باشگاه استقلال به داوری مسابقات گفت: من صحبتی در مورد کادر فنی استقلال و اظهارات آنها ندارم اما خواسته ما در بازی فردا عدالت در بحث داوری است. امیدوارم برنده بازی فردای ما و استقلال تیم داوری باشد.

انتهای پیام/




سرپرست گل گهر: بازی با استقلال برای ما مهم است/ امیدوارم برنده بازی فردا تیم داوری باشد

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آنـــا
? سرپرست گل گهر: بازی با استقلال برای ما مهم است/ امیدوارم برنده بازی فردا تیم داوری باشد