ایجاد بیش از ۱۳ هزار شغل در سال گذشته

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: ۱۳ هزار و ۶۲۳ فرصت شغلی سال گذشته توسط کمیته امداد استان برای محرومان ایجاد شده است. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان؛ناصر عسکری‌نژاد هفتم خردادماه در دومین جلسه گروه کاری اشتغال و کارآفرینی […]



مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: ۱۳ هزار و ۶۲۳ فرصت شغلی سال گذشته توسط کمیته امداد استان برای محرومان ایجاد شده است.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان؛ناصر عسکری‌نژاد هفتم خردادماه در دومین جلسه گروه کاری اشتغال و کارآفرینی استان کرمان در سال جاری که به میزبانی کمیته امداد برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش اظهار کرد: یکی از خصوصیات بارز آیت‌الله رئیسی خدمت به مردم به ویژه محرومان بود.

وی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد کمیته امداد استان کرمان در بحث اشتغال و خودکفایی مددجویان و محرومان در سال ۱۴۰۲، به ارائه آموزش‌های مهارتی به مددجویان اشاره و بیان کرد: طی سال گذشته تعهد کمیته امداد استان کرمان در ارائه آموزش‌های مهارتی ۲ هزار و ۱۱۳ مورد بوده که این نهاد موفق به ارائه آموزش به ۳ هزار و ۷۱۱ نفر شده که درصد تحقق آن ۱۷۶ درصد بوده است.

عسکری‌نژاد گفت: همچنین کمیته امداد موفق به ارائه آموزش‌های پایدارسازی به ۴ هزار و ۲۳۸ نفر از مددجویان شده که درصد تحقق این آموزش‌ها ۱۰۴ درصد بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه تعهد ما در سال گذشته در زمینه کاریابی مددجویان یک هزار و ۱۱۱ مورد بوده که توانستیم زمینه اشتغال یک هزار و  ۳۳۸ نفر از مددجویان را از طریق مراکز کاریابی فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه سهمیه کمیته امداد استان کرمان از تسهیلات جزء چهار تبصره ۱۸ در سال گذشته یک میلیارد و ۸۴۷ هزار تومان بوده، گفت: از این مبلغ یک میلیارد و ۳۷۶ هزار تومان تخصیص داده شد که متناسب با آن بحث تعهد فرصت‌های شغلی را داشتیم و ۹۰ درصد تسهیلات جذب شد.

انتهای خبر/ پسند


ایجاد بیش از ۱۳ هزار شغل در سال گذشته

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? ایجاد بیش از ۱۳ هزار شغل در سال گذشته