ایجاد و تجهیز ۳ مرکز درمانی محله‌ای در کرمان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: به همت سپاه سه مرکز خدمات درمانی تخصصی محله‌ای با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان افتتاح شد. سردار  محمدعلی نظری در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» در خصوص افتتاح سه مرکز درمانی در استان کرمان توسط این نهاد عنوان کرد: با حضور عیسی مالمیر […]



فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: به همت سپاه سه مرکز خدمات درمانی تخصصی محله‌ای با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

سردار  محمدعلی نظری در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» در خصوص افتتاح سه مرکز درمانی در استان کرمان توسط این نهاد عنوان کرد: با حضور عیسی مالمیر مدیرعامل مؤسسه خدمات درمان بسیجیان کشور و سردار محمد بابائی مسئول سازمان توانمندی‌های بسیج سه درمانگاه تخصصی و عمومی را در استان کرمان به افتتاح رساندیم.

وی ادامه داد: مرکز درمانی ولیعصر دو در شهر کرمان که به‌صورت تخصصی خدمات دندان‌پزشکی را به مردم کرمان ارائه می‌کند، یک درمانگاه دندانپزشکی در شهرستان سیرجان و یک درمانگاه عمومی در یکی دیگر از محله‌های شهرستان کرمان به افتتاح رسید.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان افزود: این سه مرکز از جمله مراکز درمانی محله‌ای هستند که مباحث تخصصی دندان‌پزشکی و درمان عمومی را بر عهده دارند و به کمک خیران و تجهیز از سوی مؤسسه خدمات بسیجیان این مراکز آغاز به‌کار کردند.

سردار نظری اذعان کرد: در این سه مجموعه درمانی خیران ایجاد و تأمین زیرساخت‌ها را بر عهده داشته است و مؤسسه خدمات بسیجیان نیز در خصوص تجهیز و خرید لوازم مورد نیاز پزشکی خیران را همراهی کرده است.

وی عنوان کرد: بیش‌از ۱۰ میلیارد تومان برای تجهیز این سه مرکز درمانی از سوی موسسه خدمات بسیجیان کشور هزینه شده است که با راه‌اندازی این سه واحد درمانی ما در محلات خدمات پزشکی و دندان‌پزشکی را با قیمت مناسب و پایین‌تر اما با کیفیت بیش‌تر در اختیار همشهریان خود قرار خواهیم داد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تأکید کرد: از خداوند متعال خواستاریم که به تأسی از رئیس جمهور شهیدمان این مسیر خدمت ادامه پیدا کند تا بتوانیم در تمام محلات استان  این‌چنین مراکز خدماتی درمانی پزشکی را راه‌اندازی کنیم.

سردار نظری درپایان خاطر نشان کرد: هدف اصلی ما از ایجاد مراکز درمانی تخصصی و عمومی محله‌ای جلوگیری از تمرکز در مراکز بزرگ درمانی و کاهش فشار کاری بر نیروهای خدوم این مراکز است و از سوی دیگر خدمات را زودتر و بهتر به مردم و همشهریان خود ارائه کنیم.

انتهای خبر/ طهماسبی 


ایجاد و تجهیز ۳ مرکز درمانی محله‌ای در کرمان

منبع:آرمـان
? ایجاد و تجهیز ۳ مرکز درمانی محله‌ای در کرمان