۶خانه خلاق صنایع دستی در مناطق محروم استان کرمان تجهیز شد

کرمان- معاون صنایع‌دستی استان کرمان گفت: سفرهای شهید رئیسی برکات زیادی به دنبال داشت که از جمله می توان به تجهیز ۶ خانه خلاق صنایع دستی در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان کرمان اشاره کرد. به گزارش نذیر کرمان، اعظم علیخانی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: خدمات سه ساله شهید جمهور آیت‌الله رئیسی […]



کرمان- معاون صنایع‌دستی استان کرمان گفت: سفرهای شهید رئیسی برکات زیادی به دنبال داشت که از جمله می توان به تجهیز ۶ خانه خلاق صنایع دستی در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان کرمان اشاره کرد.

به گزارش نذیر کرمان، اعظم علیخانی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: خدمات سه ساله شهید جمهور آیت‌الله رئیسی با شعار دولت مردمی، ایران قوی ماندگار است.

وی افزود: رئیس‌جمهوری شهید با هدف محرومیت‌زدایی و ایجاد رشد و توسعه در کشور به استان‌ها، شهرها و روستاهای مختلف کشور سفر و در عمل با اخلاص و مردم‌داری نام و یاد خود را جاودانه کرده است.

علیخانی با تاکید بر اینکه اخلاص و مردم‌داری از ویژگی‌های مهم شهید جمهور بود، ادامه داد: ایشان پس از روی کار آمدن، با هدف محرومیت زدایی و ایجاد رشد و توسعه در کشور، به استان‌های مختلف سفر کردند.

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی استان کرمان بیان کرد: سفرهای استانی شهید جمهور، منشأ خیر و برکت‌های فراوان بوده است و برای همیشه در ذهن‌ها به یادگار خواهد ماند.

علیخانی با اشاره به اینکه همه ما قدردان رئیس‌جمهوری شهیدمان هستیم، تصریح کرد: شهید رئیسی در سفرهای استانی خود به استان کرمان، نگاه ویژه‌ای به حوزه صنایع‌دستی داشتند.

وی افزود: از برکات سفرهای شهید جمهور در طول سه سال دولت ایشان، می‌توان به تخصیص اعتباراتی بیش از ۲۷۷ میلیارد ریال به حوزه صنایع‌دستی، اشاره کرد.

علیخانی اظهار کرد: حاصل اعتبارات تخصیصی در سه سال دولت شهید جمهور، آموزش ۲۰ هزار نفر علاقه‌مندان صنایع دستی، بیمه ۹۰۰ نفر هنرمندان و صنعتگران و فرایند ساخت و تجهیز شش خانه خلاق صنایع دستی در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان است.

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی استان کرمان در پایان گفت: افزایش اعتبارات حوزه صنایع‌دستی استان به صورت صددرصدی (از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲) از دیگر برکات ماندگار حضور شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در مسند ریاست جمهوری بوده است.

کد خبر ۶۱۲۰۰۵۸


۶خانه خلاق صنایع دستی در مناطق محروم استان کرمان تجهیز شد

منبع: مــهر
? ۶خانه خلاق صنایع دستی در مناطق محروم استان کرمان تجهیز شد