تسلیت فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر برای شهادت ۲ امدادگر در حادثه تروریستی کرمان

رئیس و دبیرکل فدراسیون بین المللی صلیب سرخ شهادت دو امدادگر هلال احمر ایران در حادثه تروریستی کرمان را تسلیت گفتند. به گزارش نذیر کرمان، متن پیام تسلیت کیت فوربس، رئیس و جاگان چاپاگان، دبیرکل فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر برای شهادت دو امدادگر جمعیت هلال احمر در حادثه تروریستی کرمان در ادامه آمده […]

رئیس و دبیرکل فدراسیون بین المللی صلیب سرخ شهادت دو امدادگر هلال احمر ایران در حادثه تروریستی کرمان را تسلیت گفتند.

به گزارش نذیر کرمان، متن پیام تسلیت کیت فوربس، رئیس و جاگان چاپاگان، دبیرکل فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر برای شهادت دو امدادگر جمعیت هلال احمر در حادثه تروریستی کرمان در ادامه آمده است:

« با قلبی آکنده از اندوه، از تراژدی فوت خانم مکرمه حسینی و آقای علیرضا سعادت ماهانی در تاریخ ۳ ژانویه ۲۰۲۴ در کرمان مطلع شدیم. دریافتیم که هر دو آنها به طور غم‌انگیزی جان خود را در حالی‌ که مشغول کمک به مجروحان و افرادی که گرفتار حادثه شده بودند، ازدست داده‌اند.

مایلیم از طرف فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر، مراتب تاسف و تاثر عمیق خود را به خانواده‌های حسینی و سعادت ماهانی، دوستان و عزیزانشان و همچنین جنابعالی، تمام کارکنان و داوطلبان جمعیت هلال احمر ایران ابلاغ کنیم. فقدان آنها ضربه مخربی به خانواده فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر است و یادآور غم‌انگیزی از خطراتی است که میلیون‌ها نفر از کارکنان و داوطلبان ما با آنها در کمک روزانه به مردمی‌که اغلب هرگز آنها را ندیده‌اند، مواجهه می‌شوند.

در این لحظه اندوهناک، اجازه می‌خواهیم که مراتب تحسین و احترام صمیمانۀ خود را به تمام کارکنان و داوطلبان در جمعیت هلال احمر ایران ابلاغ کنیم. در این زمان دردناک، فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر با اعلام همبستگی و حمایت در کنار شما می‌ایستد.»

پیشتر، حسام الشرقاوی، رئیس دفتر منطقه‌ای فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های ملی صلیب‌سرخ و هلال‌احمر در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (منا) نیز ضمن محکومیت حادثه تروریستی کرمان، شهادت امدادگران جوان هلال احمر در این اقدام تروریستی را تسلیت گفته بود.

مکرمه حسینی و علیرضا سعادت ماهانی، دو امدادگر جوان عضو جمعیت هلال احمر بودند که مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در گلزار شهدای کرمان، حضور داشتند. این دو نفر پس از وقوع انفجار تروریستی اول مشغول امدادرسانی به آسیب‌دیدگان بودند که با وقوع انفجار تروریستی دوم، خود نیز دچار آسیب شده و به درجه رفیع شهادت رسیدند. برابر آمارهای رسمی تاکنون۸۹ تن در این جنایت تروریستی که عصر روز چهارشنبه، ۱۳ تیرماه رخ داد، به شهادت رسیده‌اند.

انتهای پیام
 




تسلیت فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر برای شهادت ۲ امدادگر در حادثه تروریستی کرمان

منبع: ایـسنا
? تسلیت فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر برای شهادت ۲ امدادگر در حادثه تروریستی کرمان