کرونا همچنان در کرمان قربانی می‌گیرد/فوت یک نفر دیگر

فت فتو/کرمان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان گفت: آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در این استان طی ۲۴ ساعت گذشته یک نفر بود. دکتر سعید صحبتی امروز سه شنبه هشتم شهریورماه در گفت و گو با فت فتو درباره آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان گفت: با فوت یک […]

فت فتو/کرمان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان گفت: آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در این استان طی ۲۴ ساعت گذشته یک نفر بود.

دکتر سعید صحبتی امروز سه شنبه هشتم شهریورماه در گفت و گو با فت فتو درباره آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان گفت: با فوت یک نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت آمار متوفیان کرونا در این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون، ۵۷۹۹ نفر رسید.

او اضافه کرد: ۲۹ بیمار بستری قطعی مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمان شناسایی و بستری شدند و شمار بیماران بستری در بیمارستان های این استان در حال حاضر به ۱۱۳ نفر رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون علیه کرونا نیز گفت: تاکنون ۲ میلیون و ۳۵۸ هزار و ۸۳۴ نفر نوبت اول، ۲ میلیون و ۹۳ هزار و ۷۶۷ نفر نوبت دوم، ۹۲۶ هزار و ۹۴۷ نفر نوبت سوم و ۹۲ هزار و ۹۲۷ نفر نوبت چهارم واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

انتهای پیام




کرونا همچنان در کرمان قربانی می‌گیرد/فوت یک نفر دیگر

منبع: ایـسنا
? کرونا همچنان در کرمان قربانی می‌گیرد/فوت یک نفر دیگر