کاروان قرآنی شهید سلیمانی به کرمان رسید

فت فتو/کرمان کاروان قرآنی شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور جامعه قرآنی کشور و همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار دلها به منظور برگزاری محافل انس با قرآن و ادای احترام به سیدالشهدای جبهه مقاومت، امروز ۱۰ دی ماه وارد کرمان شد. به گزارش فت فتو، حضور در گلزار شهدای کرمان و ادای احترام به […]

فت فتو/کرمان کاروان قرآنی شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور جامعه قرآنی کشور و همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار دلها به منظور برگزاری محافل انس با قرآن و ادای احترام به سیدالشهدای جبهه مقاومت، امروز ۱۰ دی ماه وارد کرمان شد.

به گزارش فت فتو، حضور در گلزار شهدای کرمان و ادای احترام به شهدا، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، شرکت در محفل انس با قرآن در محل بیت‌الزهرا(سلام الله علیها) و شرکت در محفل قرآنی در روستای قنات‌ ملک(زادگاه شهید سلیمانی) از جمله برنامه‌های کاروان جامعه قرآنی کشور در کرمان است.

گفتنی است: کاروان قرآنی حاج قاسم یکی از طرح‌هایی است که به مناسبت دهه مقاومت و سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی از سوی جامعه قرآنی کشور در تهران تشکیل شده و در تعدادی از شهرهای کشور از جمله تهران، کرمان، رابُر، اردکان، یزد، مشهد مقدس، نائین، خمینی‌شهر، نجف‌آباد، بروجن، شهرکرد، آران‌وبیدگل و کاشان و همچنین کشورهای محور مقاومت محافل قرآنی را برگزار می‌کند.

.انتهای پیام




کاروان قرآنی شهید سلیمانی به کرمان رسید

منبع: ایـسنا
? کاروان قرآنی شهید سلیمانی به کرمان رسید