پلیس کرمان به لحاظ زیرساخت‌ها، وضعیت مطلوبی دارد/یگان ویژه، ذخیره استراتژیک فراجا

فت فتو/کرمان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با بیان اینکه در راستای هوشمندسازی پلیس کارهای فوق العاده ای صورت گرفته، تصریح کرد: یگان ویژه ذخیره استراتژیک فراجا است. رحمان جلالی صبح امروز ۱۸ مهرماه در مراسم رژه یگان ویژه فرماندهی انتظامی استان کرمان به مناسبت هفته فراجا با بیان اینکه سخنان مقام معظم […]

فت فتو/کرمان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با بیان اینکه در راستای هوشمندسازی پلیس کارهای فوق العاده ای صورت گرفته، تصریح کرد: یگان ویژه ذخیره استراتژیک فراجا است.

رحمان جلالی صبح امروز ۱۸ مهرماه در مراسم رژه یگان ویژه فرماندهی انتظامی استان کرمان به مناسبت هفته فراجا با بیان اینکه سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر «مظلومِ قوی» زیبنده این روزهای مجموعه فراجا است؛ با اشاره به جنبه قوی بودن فراجا افزود: امروز با مجموعه ای روبه رو هستیم که در حوزه نرم افزاری و پلیس های تخصصی، نیروهای فراجا متخصص و پای کار است.

جلالی در ادامه با اشاره به اینکه حضور یگان ویژه در صحنه ها آرامشی به همه وارد می کند، گفت: در حوزه سخت افزار و پشتیبانی، با تدابیر فرمانده انتظامی استان کرمان امروز پلیس به لحاظ زیرساخت ها وضعیت مطلوبی دارد.

معاون سیاسی استاندار کرمان با بیان اینکه در راستای هوشمندسازی پلیس کارهای فوق العاده ای صورت گرفته، تصریح کرد: یگان ویژه ذخیره استراتژیک فراجا است.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه “بدون امنیت، پیشرفت در هیچ عرصه ای امکانپذیرنیست”، افزود: این سخن مقام معظم رهبری یعنی امنیت، به مثابه زمینی است که بذر اقتصاد، فرهنگ و سیاست را در آن می کارند و اگر امنیت باشد ما در دستگاه های اجرائی در ماموریت هایمان موفق می شویم.

جلالی با اشاره به توطئه ای که اخیرا دشمن علیه جمهوری اسلامی راه انداخت، اظهار کرد: پلیس خادم مردم است و مظلومیت پلیس را می بینیم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه اجتماعی هر اتفاقی رقم می خورد، پلیس نقش آفرینی می کند، افزود: در عرصه اقتصادی، طی روزهای اخیر مورد بزرگی توسط پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان رقم خورد و در مبارزه با سوداگران مرگ شهدای بزرگی تقدیم انقلاب کردیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: در جنگ اطلاعاتی، فراجا یکی از وزنه های این عرصه است و همه نشان از اقتدار این نیرو دارد و در مجموع راز ایجاد امنیت پایدار، اقتدار نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به اینکه یگان ویژه و فراجا در بروز مسائل مختلف زودتر از همه در صحنه بوده و دیرتر از همه از صحنه خارج می شوند، افزود: در راهپیمائی اربعین به عنوان قدرت نرم شیعه، یکی از یگان هایی که نقش آفرینی کرد فراجا و به ویژه یگان ویژه کرمان بود و این عزیزان با صلابت در اغتشاشات اخیر حاضر شدند.

وی در پایان تصریح کرد: ما نیز به عنوان دولت باید حمایت کنیم و برای بهبود وضعیت معیشتی نیروهای فراجا وظیفه داریم و در شورای تامین نیز پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام




پلیس کرمان به لحاظ زیرساخت‌ها، وضعیت مطلوبی دارد/یگان ویژه، ذخیره استراتژیک فراجا

منبع: ایـسنا
? پلیس کرمان به لحاظ زیرساخت‌ها، وضعیت مطلوبی دارد/یگان ویژه، ذخیره استراتژیک فراجا