نیروی انتظامی مظلومانه مورد حمله آشوبگران قرار گرفته است

فت فتو/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: نیروی انتظامی با اینکه این روزها مظلومانه مورد حمله آشوبگران قرار گرفته، اما از امنیت مردم و بیت‌المال دفاع کردند و این نشان دهنده آن است که دفاع همچنان باقی و راه شهادت باز است. سردار محمدعلی نظری صبح امروز دوشنبه چهارم مهرماه در دیدار جمعی از اعضای […]

فت فتو/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: نیروی انتظامی با اینکه این روزها مظلومانه مورد حمله آشوبگران قرار گرفته، اما از امنیت مردم و بیت‌المال دفاع کردند و این نشان دهنده آن است که دفاع همچنان باقی و راه شهادت باز است.

سردار محمدعلی نظری صبح امروز دوشنبه چهارم مهرماه در دیدار جمعی از اعضای شورای تامین استان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: نیروهای مسلح به تبعیت از فرمانده خود سپهبد شهید قاسم سلیمانی در میدان هستند.

وی همچنین گفت: نیروی انتظامی با اینکه این روزها مظلومانه مورد حمله آشوبگران قرار گرفته، اما از امنیت مردم و بیت‌المال دفاع کردند و این نشان دهنده آن است که دفاع همچنان باقی و راه شهادت باز است.

سردار نظری با بیان اینکه فردی که به اموال عمومی آسیب می‌زند و ساحت مقدس قرآن و اهل بیت (ع) را زیر سوال می‌برد و به پرچم جمهوری اسلامی توهین می‌کند، نشانه کینه به نظام و اسلام دارد، ابراز داشت: تا زمانی که اسلام ناب، مقابل استثمار و استکبار ایستاده، دشمن هست و جنگ، دفاع و مظلومیت نیز ادامه دارد.

استاندار کرمان نیز در این دیدار با بیان اینکه نیروهای مسلح از ابتدای انقلاب اسلامی چه در درگیری‌های داخلی و بحث‌های قومیتی، دفاع مقدس، فتنه‌ها و حوادث و بلایای طبیعی همواره در خط مقدم بودند ادامه داد: یادآوری آن ایام پرخیر و برکت و البته سخت، ما را برای ادامه راه مصمم‌ می‌کند. دفاع بسیجیان و رزمندگان ما غریبانه و سخت بود.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه رزمندگان در دفاع از میهن، با اخلاص و نگاه ادای دین و اطاعت از ولی امر زمان حضور یافتند که مثمرثمر شدند اظهار کرد: در دوران جنگ تحمیلی همه دنیا با همت خود به جنگ ایران آمدند و در نهایت موفق نشده و به اهداف خود نرسیدند.

وی با بیان این مطلب که اخلاص، ایمان و تقوا؛ کمک می‌کرد که دست خداوند بالای سر بسیجیان باشد و بر همه سختی‌ها فائق آیند خاطر نشان کرد: دفاع همچنان باقی است و ادامه دارد. نگاه تکلیف‌مدارانه ملت ایران، اتفاقی را رقم زد که در دنیا سربلند شدیم.

انتهای پیام




نیروی انتظامی مظلومانه مورد حمله آشوبگران قرار گرفته است

منبع: ایـسنا
? نیروی انتظامی مظلومانه مورد حمله آشوبگران قرار گرفته است