نمایشگاه سیره سردار سلیمانی در کوهبنان افتتاح شد

نمایشگاه سیره سردار سلیمانی به همت شهرداری و شورای شهر کوهبنان با حضور مسئولین شهرستان افتتاح گردید. به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ حجت‌الاسلام حسن ایزدی امام‌جمعه کوهبنان گفت: نور وجود فاطمه‌ زهرا (س) قبل از آفرینش زمین و آسمان بوده شخصیتی که چند بهار کوتاه در این دنیا زندگی کرد. وی ابراز […]

نمایشگاه سیره سردار سلیمانی به همت شهرداری و شورای شهر کوهبنان با حضور مسئولین شهرستان افتتاح گردید.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ حجت‌الاسلام حسن ایزدی امام‌جمعه کوهبنان گفت: نور وجود فاطمه‌ زهرا (س) قبل از آفرینش زمین و آسمان بوده شخصیتی که چند بهار کوتاه در این دنیا زندگی کرد.

وی ابراز کرد: بی‌بی دو عالم در عمر کوتاه خود بهترین الگو برای همگان شدند سردار سلیمانی تربیت یافته مکتب حضرت‌ زهرا (س) است که محبوب قلوب همگان شد.

امام‌جمعه کوهبنان افزود: چهار سال از شهادت سردار دل‌ها گذشته اما هر روز بر معرفت و شناخت مردم نسبت به سردار افزون‌تر می‌شود.

وی تاکید کرد: دشمنان خواستند قبر امام حسین (ع) را تخریب کنند اما نتوانستند نور حق و حقیقت را خاموش کنند دشمنان بدانند سردار در قلب‌ها نفوذ کرده و با حرکت‌های تروریستی خللی در ادب و احترام مردم به این سردار بزرگ کم نخواهد شد.

حجت‌الاسلام ایزدی افزود: شهید سلیمانی همواره بر دفاع از ولایت و رهبری‌، دفاع از حرم اهلبیت و خدمت‌رسانی بی‌منت و همراه با اخلاص به مردم تاکید داشت.

وی خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم رفتار و عمل ما همانند سردار دل‌ها باشد اخلاق و خدمت‌رسانی بی‌منت را سرلوحه امورات خود قرار بدهیم.

فرماندار کوهبنان گفت: سیره شهدا در طول تاریخ باقی خواهند ماند تا اخلاق، معنویت‌، ایثار و بصیرت شهیدان به نسل‌های بعدی منتقل شود.

وی ادامه داد: سردار دل‌ها مالک اشتر مقام معظم رهبری بود که بیش از ۴۰ سال از عمر شریف خود را در جبهه‌ها و عرصه‌های مختلف گذراند.

مجید توکلی افزود: جا دارد ۵۲ تصویر از شهید‌سلیمانی در مدارس شهرستان به نمایش گذاشته شود تا دانش‌آموزان بیشتر و بهتر با فرهنگ ایثار و شهادت و مکتب سردار دل‌ها آشنا شوند.

در ادامه شهردار کوهبنان گفت: ۵۲ تابلوی از زندگی سردار سلیمانی تا پایان هفته مقاومت در معرض دید علاقمندان قرار دارد شهروندان کوهبنانی می‌توانند همه روزه صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها از ساعت چهار تا هفت بازدید کنند.

یزدانپناه افزود: کوهبنان نیاز به کار فرهنگی دارد لذا همگان باید در راستای ترویج مکتب شهید سلیمانی که برگرفته از فرهنگ علوی، مهدوی و فاطمی و منویات امامین انقلاب است گام بردارند.

وی ادامه داد: شهدا از غیبت کردن و تخریب دیگران پرهیز می‌کردند و همواره با فکر کردن مطلبی می‌گفتند و مشاوره می‌دادند.

انتهای خبر/س




نمایشگاه سیره سردار سلیمانی در کوهبنان افتتاح شد

منبع:آرمـان
? نمایشگاه سیره سردار سلیمانی در کوهبنان افتتاح شد