مدال طلای روسیه به منتخب مردم زرند و کوهبنان رسید

عبدالحسین همتی دانشیار بخش مهندسی نفت دانشگاه شهید باهنر کرمان و نماینده منتخب مردم زرند و کوهبنان موفق به کسب مدال طلا اختراعات روسیه شد. به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان به نقل از ندای زرند؛ عبدالحسین همتی دانشیار بخش مهندسی نفت دانشگاه شهید باهنر کرمان و نماینده منتخب مردم زرند و کوهبنان موفق […]



عبدالحسین همتی دانشیار بخش مهندسی نفت دانشگاه شهید باهنر کرمان و نماینده منتخب مردم زرند و کوهبنان موفق به کسب مدال طلا اختراعات روسیه شد.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان به نقل از ندای زرند؛ عبدالحسین همتی دانشیار بخش مهندسی نفت دانشگاه شهید باهنر کرمان و نماینده منتخب مردم زرند و کوهبنان موفق به کسب مدال طلا اختراعات روسیه شد.

این عضو هیئت علمی دانشگاه با همکاری اساتید و پژوهشگرانی از دانشگاه نفت پکن چین، دانشگاه کیل آلمان و دانشگاه اوفا روسیه با ارائه اختراعی با عنوان «فوم پایدار شده توسط نانو ذرات برای ذخیره‌سازی دی‌اکسیدکربن در مقیاس بزرگ در زیرزمین و ازدیاد برداشت نفت» موفق به کسب مدال طلا در مسابقات بین‌المللی اختراعات ارشمیدس روسیه شدند.

در این مسابقه، نمایندگان ۲۲۱ دانشگاه و موسسه از ۲۷ کشور و ۳۵ منطقه فدراسیون روسیه شرکت کردند که حدود ۶۰۰ پروژه و اختراع نوآورانه را به جامعه علمی و فنی عمومی ارائه کردند.

از میان این اختراعات ۲۰۰ مورد از آن‌ها توسط نویسندگان و مخترعین به‌نام و دارندگان پتنت‌های خارجی ارائه شد و کسب مدال طلا درمیان این شرکت‌کنندگان برای ایران بسیار حائز اهمیت NTc۴MTIwNjQ۲YQ؛ مسابقات در کشور روسیه و با حمایت فدراسیون جهانی اختراعات (IFIA) و سازمان مالکیت‌های معنوی WIIPO world Invention Intellectual property Associations و آکادمی علوم روسیه این مسابقات در روزهای ابتدایی فروردین ۱۴۰۳ برگزار شد.

در اختتامیه این مسابقات، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه، از اهمیت این مسابقه و تأثیر آن در اقتصاد دنیا صحبت کرد.
انتهای پیام/ن


مدال طلای روسیه به منتخب مردم زرند و کوهبنان رسید

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? مدال طلای روسیه به منتخب مردم زرند و کوهبنان رسید