دیدار رئیس دادگستری کوهبنان با زندانیان

رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان با حضور در زندان زرند با تمام زندانیان دیدار و به‌صورت چهره به چهره رسیدگی قضایی کرد. به گزارش پایگاه خبری نذیر کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان کوهبنان، در این بازدید، علی محبوب‌پور بازدید‌های هدفمند از زندان‌، رسیدگی قضایی به امور زندانیان را از جمله برنامه‌های مهم […]



رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان با حضور در زندان زرند با تمام زندانیان دیدار و به‌صورت چهره به چهره رسیدگی قضایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری نذیر کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان کوهبنان، در این بازدید، علی محبوب‌پور بازدید‌های هدفمند از زندان‌، رسیدگی قضایی به امور زندانیان را از جمله برنامه‌های مهم ابلاغی رئیس‌کل دادگستری استان کرمان در امور زندان و زندانیان برشمرد.

رئیس دادگستری کوهبنان مطرح کرد: حداقل در طی هر ماه یک مرتبه از زندان‌ بازدید خواهیم داشت و ضمن بررسی عملکرد شعب حوزه قضایی، پیرامون پرونده‌های قضایی، با زندانیان دیدار و پاسخ‌گوی درخواست‌ها و سوالات آنان  بوده و به تقاضا‌های آنان رسیدگی خواهیم کرد.

علی محبوب پور افزود: زندانی و بازداشت نمودن، به‌عنوان آخرین گزینه در طی  رسیدگی به جرائم نیست و بر ما قضات لازم است برای جرائم غیرمهم و خصوصا غیرعمد، زندان را در صورت ضرورت به‌عنوان آخرین گزینه مدنظر قرار دهیم.

محبوب‌پور افزود: زندانیان جرائم خاص و خشن، سارقین سابقه‌دار و حرفه‌ای، نافیان امنیت و آسایش مردم و جرایمی از این قبیل، از امتیازات و ارفاقات قانونی برخوردار نمی‌باشند و این اقدام فقط برای حفظ آرامش و آسایش مردم می‌باشد.

وی ادامه داد: برای زندانیان فاقد سابقه، جرائم غیرمهم و غیرعمد، هیچگونه اصراری بر نگهداشتن فرد در زندان نداریم.

رئیس دادگستری کوهبنان در پایان بیان کرد: از تمامی خیران، گروه‌های جهادی و نهادهای خیریه و خدمات‌رسان درخواست داریم تا نسبت‌به کمک‌های مؤثر به خانواده‌های مستحق حمایت زندانیان اهتمام ویژه‌ای داشته‌باشند.

انتهای خبر/کوهبنان


دیدار رئیس دادگستری کوهبنان با زندانیان

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? دیدار رئیس دادگستری کوهبنان با زندانیان