دستگیری اعضای باند شرارت در عملیات پلیس کهنوج

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی کهنوج گفت: در عملیات ضربتی پلیس این شهرستان ۵ عامل شرارت که در قالب یک باند اقدام به سرقت مسلحانه و ایجاد ناامنی می کردند، شناسایی و دستگیر شدند. سرهنگ علی امیری در رابطه با این خبر توضیح داد:در پي وقوع تیر اندازی با سلاح شکاری و مجروح شدن یک شهروند […]

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی کهنوج گفت: در عملیات ضربتی پلیس این شهرستان ۵ عامل شرارت که در قالب یک باند اقدام به سرقت مسلحانه و ایجاد ناامنی می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ علی امیری در رابطه با این خبر توضیح داد:در پي وقوع تیر اندازی با سلاح شکاری و مجروح شدن یک شهروند در محور”کهنوج-جیرفت” که به قصد سرقت خودرو صورت گرفته بود، شناسايي و دستگيري عاملان به صورت ويژه در دستور كار پلیس قرار گرفت.
وي افزود: ماموران پلیس آگاهی به همراه تیم های عملیاتی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقيقات گسترده پليسي پس از شناسايي عاملان تیراندازی و شرارت در اقدامي ضربتي ۵ متهم را طی۳عملیات پلیسی در مخفیگاهشان دستگیر و در این رابطه ۱۰کیلو تریاک و یک قبضه سلاح شکاری ممنوعه و مهمات هم از آنان کشف کردند.
فرمانده انتظامی کهنوج گفت: این متهمان که سابقه اخلال در نظم و امنیت عمومی، تیراندازی ایذایی، حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز، نزاع و درگیری،سرقت مسلحانه ،تهدید و قدرت نمایی با سلاح و ايجاد رعب و وحشت برای شهروندان را نیز در کارنامه خود دارند با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام




دستگیری اعضای باند شرارت در عملیات پلیس کهنوج

منبع: ایـسنا
? دستگیری اعضای باند شرارت در عملیات پلیس کهنوج