در حوزه تربیت نیروی انسانی گام‌های جدی برمی‌داریم

فت فتو/کرمان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان اتمام پروژه‌های ناتمام، اعتبارات و… را از مسائل مختلف در عرصه فرهنگ و هنر استان دانست و گفت: اهمیت گسترش تعامل و همکاری با نهادها و فعالان‌های فرهنگی از اولویت‌ها خواهد بود و در حوزه تربیت نیروی انسانی گام‌های جدی برمی‌داریم. محسن روحی، مدیر کل […]

فت فتو/کرمان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان اتمام پروژه‌های ناتمام، اعتبارات و… را از مسائل مختلف در عرصه فرهنگ و هنر استان دانست و گفت: اهمیت گسترش تعامل و همکاری با نهادها و فعالان‌های فرهنگی از اولویت‌ها خواهد بود و در حوزه تربیت نیروی انسانی گام‌های جدی برمی‌داریم.

محسن روحی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در آیین تکریم و معارفه که امروز ۱۸ خردادماه، برگزار شد ضمن تبریک ایام دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع)، با بیان اینکه جشنواره شهید سلیمانی را دنبال خواهیم کرد تا زوایای مختلف شخصیتی سردار سلیمانی در قالب فرهنگ و هنر ماندگار شود، افزود: امروز درگیر یک کارزار ایدئولوژیکی در حوزه فرهنگ و هنر و جنگ نرم هستیم.

وی با بیان اینکه تولیدات فرهنگی برای اینکه مورد استقبال قرار بگیرند باید سه ویژگی خلاقیت، جذابیت و محتوا داشته باشند، گفت: جهاد اهالی اصحاب فرهنگ و هنر در حوزه جهاد تبیین بیشتر متوجه ویژگی محتوا است.

روحی با بیان اینکه در خصوص محتوا باید سه کار را انجام داد و ابتدا باید توانمندی‌های خود را بشناسیم و سپس آن‌ها را ارتقاء دهیم، گفت: باید مراقب باشیم اشتباه نکنیم زیرا جبران آن سخت است و دشمن متوجه آن است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اتمام پروژه‌های ناتمام، اعتبارات و… را از مسائل مختلف در عرصه فرهنگ و هنر استان دانست و گفت: اهمیت گسترش تعامل و همکاری با نهادها و فعالان‌های فرهنگی از اولویت‌ها خواهد بود و در حوزه تربیت نیروی انسانی گام‌های جدی برمی‌داریم.

روحی با بیان اینکه از انتقادهای که همراه با تفکر و ارائه راهکار باشد استقبال خواهیم کرد، گفت: با توجه به سخن شهید سیلمانی که گفته‌اند، جمهوری اسلامی حرم است؛ ما نیز اگر مسئولیت‌ها را درست انجام دهیم که موجب تقویت نظام جمهوری اسلامی و رضایت مردم شود ما مدافع حرم هستیم.

انتهای پیام




در حوزه تربیت نیروی انسانی گام‌های جدی برمی‌داریم

منبع: ایـسنا
? در حوزه تربیت نیروی انسانی گام‌های جدی برمی‌داریم