جشنواره زیتون در شهرستان زرند برگزار می‌شود

نذیر کرمان/کرمان مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زرند از برگزاری جشنواره زیتون و توانمندی‌های روستای بهاباد سوم آذرماه جاری در این شهرستان خبر داد. محمد اسلامی امروز ۳۰ آبان ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در نشست اعضای ستاد “زرند شهر جشنواره‌ها” که به ریاست معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان زرند و با حضور […]

نذیر کرمان/کرمان مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زرند از برگزاری جشنواره زیتون و توانمندی‌های روستای بهاباد سوم آذرماه جاری در این شهرستان خبر داد.

محمد اسلامی امروز ۳۰ آبان ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در نشست اعضای ستاد “زرند شهر جشنواره‌ها” که به ریاست معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان زرند و با حضور بخشدار مرکزی، مدیر میراث‌فرهنگی، رئیس ارشاد اسلامی و تعدادی از مدیران و فعالان بخش‌های مرتبط برگزار شد با پیشنهاد برگزاری جشنواره زیتون به صورت سالانه در روستای بهاباد موافقت شد.

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرند افزود: این جشنواره براساس پیشنهاد دهیاری و شورای اسلامی روستای بهاباد در دستور کار ستاد قرار گرفته و در این جشنواره علاوه بر عرضه زیتون و محصولات فرآوری شده به معرفی قابلیت‌های دیگر این روستا در قالب نمایشگاه خواهیم پرداخت.

اسلامی بیان کرد: تنوع محصولات و تولیدات و همچنین جاذبه‌های روستایی، شاخص مهمی برای توسعه صنعت گردشگری شهرستان زرند است و ما می‌توانیم با تکیه بر این داشته‌ها و حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی گامی بلند برای رونق و شکوفایی این شهرستان برداریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان زرند در راستای رسیدن به اهداف این گونه جشنواره‌ها همکاری خوبی با اداره میراث‌فرهنگی دارند که جای تشکر دارد.

انتهای پیام




جشنواره زیتون در شهرستان زرند برگزار می‌شود

منبع: ایـسنا
? جشنواره زیتون در شهرستان زرند برگزار می‌شود