بیش‌از ۱۰ میلیارد اعتبار برای ۳ درمانگاه در کرمان

مدیر عامل مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور گفت: برای بهسازی و تجهیز سه درمانگاه در کرمان بیش از ۱۰ میلیارد تومان با کمک خیرین هزینه کرده‌ایم. به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» عیسی مالمیر مدیر عامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور عصر امروز با همراهی سردار محمد علی نظری فرمانده سپاه […]



مدیر عامل مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور گفت: برای بهسازی و تجهیز سه درمانگاه در کرمان بیش از ۱۰ میلیارد تومان با کمک خیرین هزینه کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» عیسی مالمیر مدیر عامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور عصر امروز با همراهی سردار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله درآئین افتتاح  یک درمانگاه عمومی  تخصصی و  دو دندانپزشکی در کرمان شرکت کرد. 

وی در حاشیه این افتتاح عنوان کرد: ما با کمک مردم، خیرین و نهادهای همسو تعداد درمانگاه‌ها را از عدد ۴۸ به ۱۵۲ ارتقاء دادیم، ما هیچ بودجه‌ای را نه از سمت دولت و نه از سمت نهادهای بالادستی خودمان دریافت نکرده‌ایم.

مالمیر افزود: ما شخصیت حقوقی و مالی مستقلی داریم و تمام زیرساخت‌هایی که انجام می‌شود از محل درآمدزایی و کمک‌های مردم است، یعنی متکی به مردم هستیم و در جهت عملیاتی کردن شعار سال مطروحه از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تلاش می‌کنیم.

وی افزود: در حوزه مددکاری مهم‌ترین و شاخص‌ترین کار ما بحث افزایش جمعیت و ماموریت موسسه ما در بحث درمان زوج‌های نابارور است.

مالمیر تصریح کرد: حمایت ما به زوجین از سال ۱۳۹۵ تا سال ۱۴۰۰ به صورت نقدی بود ولی از سال ۱۴۰۰  به بعد به صورت بیمه‌ای درآمده است. 

وی خاطرنشان کرد: تعداد زوج‌هایی که از سال ۹۵ تا سال ۱۴۰۰ حمایت شده‌اند مجموعاً ۱۰ هزار زوج بوده که در سال ۱۴۰۱ و ۱۴٠۲ با یک جهش چند برابری به ۲۰ هزار زوج رسید و امسال هم ۱۰۰ هزار زوج را هدف گذاری کردیم و امیدواریم با راهبرد بسیج‌کنندگی و استفاده از ظرفیت‌های مردمی بتوان این را عملیاتی کرد. 

مدیر عامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور، گفت: درمانگاهی که امروز افتتاح شد در سه طبقه بالغ بر ۷۰۰ متر فضای درمان و با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان بازسازی شده است. 

وی افزود: تجهیزاتی که برای اینجا ارسال شده بالغ بر ۵ میلیارد تومان است.

مالمیر با اعلام اینکه ما در حوزه تجهیز مراکز درمانی به مردم شریف و ولایت مدار کرمان قول می‌دهیم هیچ مشکلی در بحث تجهیز مراکز درمانی که زیرساخت آنها انجام شده است نداریم و بر آن هستیم سرانه درمانی که ایجاد می‌کنیم از مناطق متوسط به پایین باشد. 

وی با اشاره به اینکه بحث عدالت در سلامت دو شاخص  فراهم بودن و  در دسترس بودن دارد؛ عنوان کرد: یعنی ممکن است در شهر کرمان بهترین بیمارستان  در مرکز شهر وجود  داشته باشد ولی مردم دسترسی به آن نداشته باشند، پس بحث عدالت در سلامت محقق نشده است.

مدیر عامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور در پایان خاطر نشان کرد: یکی از راهبردهای گام دوم انقلاب اسلامی، سرفصل چهارم آن بحث تحقق عدالت است که در حوزه بهداشت و درمان تحت عنوان عدالت در سلامت از آن نام برده می‌شود.

انتهای خبر/طهماسبی


بیش‌از ۱۰ میلیارد اعتبار برای ۳ درمانگاه در کرمان

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? بیش‌از ۱۰ میلیارد اعتبار برای ۳ درمانگاه در کرمان