افتتاح چمن مصنوعی فوتبال مزین به نام آیت‌الله رئیسی

رئیس اداره ورزش و جوانان راور گفت: چمن مصنوعی فوتبال راور مزین به نام رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی در انتهای خیابان گلنار این شهرستان افتتاح شد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» با حضور محمد رضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور، مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای، مدیر کل اداره ورزش […]



رئیس اداره ورزش و جوانان راور گفت: چمن مصنوعی فوتبال راور مزین به نام رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی در انتهای خیابان گلنار این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» با حضور محمد رضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور، مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای، مدیر کل اداره ورزش و جوانان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، رئیس، اعضای شورای شهر و سایر روسای ادارات و هیات‌های ورزشی چمن مصنوعی فوتبال شهرستان راور مزین به نام شهید عزیز جمهور، آیت‌الله رئیسی افتتاح شد.

در این افتتاحیه معصومه پورجعفری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان راور گفت: سال گذشته با مشکل به وجود آمده در روند اجرای چمن مصنوعی در مجموعه شهید شبستری این چمن به انتهای خیابان گلنار، جنب پل زیرگذر انتقال پیدا کرد و با سرعت و در مدت زمان سه ماهه به بهره‌برداری رسید.

معصومه پورجعفری گفت: زمینی که برای چمن مصنوعی در نظر گرفته بودیم بعد از اجرای زیرساخت با قرار گرفتن روی دو حلقه چاه نشست کرد و ما مجبور به جابه‌جایی این زمین به خیابان گلنار شدیم.

وی ادامه داد: فنس‌کشی و مراحل بعدی کامل شدن این مجموعه به‌زودی در دستور کار قرار گرفته می‌شود.

انتهای خبر/کمساری
 


افتتاح چمن مصنوعی فوتبال مزین به نام آیت‌الله رئیسی

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? افتتاح چمن مصنوعی فوتبال مزین به نام آیت‌الله رئیسی