آیت الله رئیسی بی وقفه در حال خدمت به مردم بود

کرمان- رئیس دادگستری شهرستان جیرفت گفت:آیت الله رئیسی شخصی متواضع و مردمی و بی‌وقفه در حال خدمت به مردم بود. به گزارش نذیر کرمان، اصغر ستایی مختاری، بعدازظهر یکشنبه در آئین گرامیداشت آیت الله شهید دکتر رئیسی و شهدای خدمت با بیان اینکه جنبه‌های شخصیتی و مدیریتی آیت الله رئیسی در سه سال دوره ریاست […]



کرمان- رئیس دادگستری شهرستان جیرفت گفت:آیت الله رئیسی شخصی متواضع و مردمی و بی‌وقفه در حال خدمت به مردم بود.

به گزارش نذیر کرمان، اصغر ستایی مختاری، بعدازظهر یکشنبه در آئین گرامیداشت آیت الله شهید دکتر رئیسی و شهدای خدمت با بیان اینکه جنبه‌های شخصیتی و مدیریتی آیت الله رئیسی در سه سال دوره ریاست جمهوری پوشیده ماند گفت: رئیس جمهوری شخصی متواضع و مردمی بود و توجه جدی نسبت به ارائه خدمت به مردم داشت و خدمات زیادی در دولت ایشان صورت گرفت، اما رئیس جمهوری تنها به دنبال کسب رضایت خدا بود و به همین دلیل بسیاری از خدمات ایشان رسانه‌ای نشد.

وی افزود: بهترین مطلبی که بتواند حق مطلب را نسبت به شخصیت و خدمات رئیس جمهوری ادا کند، سخنان رهبری مقام معظم رهبری پس از شهادت آیت الله رئیسی است.

این مقام قضائی با بیان اینکه از سخنان رهبری می‌توان خصوصیات بارز آیت الله رئیسی را استخراج و استنباط کرد، یادآور شد: مردم داری و کسب رضایت خداوند از خصایص رئیس جمهوری است که در این پیام آمده است.

وی خستگی ناپذیر بودن را از ویژگی‌های رئیس جمهوری برشمرد و تصریح کرد: انتقادات بیهوده از آیت الله رئیسی، مانع ادای خدمت او به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی نشد.

ستایی مختاری، یکی از خصایص اخلاقی آیت الله رئیسی را خادم الرضا بودن دانست و افزود: همزمان با میلاد امام رضا (ع) به ریاست جمهوری رسید و در سالروز ولادت آن حضرت به شهادت رسید.

این مقام قضائی با بیان اینکه ما شاهد حضور پررنگ رئیس جمهوری در مناطق محروم بودیم، افزود: تصویر رئیس جمهوری با عمامه خاکی در روستای محروم و کم برخوردار کروچان زهکلوت را هرگز از یاد نخواهیم برد و حضور رئیس جمهوری در مناطق محروم نشان از تلاش خستگی ناپذیر این بزرگ مرد بود.

کد خبر ۶۱۱۹۸۱۰


آیت الله رئیسی بی وقفه در حال خدمت به مردم بود

منبع: مــهر
? آیت الله رئیسی بی وقفه در حال خدمت به مردم بود