۳۴۲ بنگاه اقتصادی راکد در مدار تولید قرار گرفت

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: ۳۴۲ بنگاه اقتصادی راکد استان کرمان در دولت سیزدهم فعال شده است. به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» امیر حسن‌زاده پیش از ظهر امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور فداکار استاندار کرمان اظهار کرد:  ۳۴۲ بنگاه اقتصادی راکد در استان […]



معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: ۳۴۲ بنگاه اقتصادی راکد استان کرمان در دولت سیزدهم فعال شده است.

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» امیر حسن‌زاده پیش از ظهر امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور فداکار استاندار کرمان اظهار کرد:  ۳۴۲ بنگاه اقتصادی راکد در استان کرمان طی دولت سیزدهم فعال شده است که ۹۲ مورد مربوط‌به سال گذشته است.

وی میزان اشتغال ایجاد شده با فعالیت مجدد بنگاه‌های اقتصادی در استان را برابر با ۳ هزار و ۷۷۱ مورد ذکر کرد و ادامه داد: در سال گذشته نیز ۷۵۹ شغل در ۹۲ بنگاه اقتصادی فعال‌شده ایجاد شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان از برگزاری ۱۵۹ کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در دولت سیزدهم خبر داد و ابراز داشت: مشکلات یک هزار و ۹۴۸ واحد تولیدی و خدماتی در این کارگروه مطرح و رفع شده است.

حسن‌زاده  خاطرنشان کرد: با رفع مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی در دولت سیزدهم شاهد کاهش کارگروه تسهیل و رفع موانع هستیم به‌طوری که تعداد جلسات از ۱۳۹ کارگروه در سال ۱۴۰۰ به ۹۲ جلسه در سال ۱۴۰۲ کاهش یافته است.

وی همچنین حضور تیم اقتصادی استان کرمان در واحدهای تولیدی و بررسی، پیگیری و رفع موانع تولید این مجموعه‌ها را از دیگر دلایل کاهش جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برشمرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان در پایان سخنان خود با اشاره به شهادت آیت‌الله رئیسی‌و همراهان شهیدشان خاطر نشان کرد: فرصت عمر ما کوتاه است و باید از لحظه‌لحظه فرصت‌هایی که در اختیار داریم برای خدمت به مردم بهره ببریم.

منبع: فارس

انتهای خبر/طهماسبی


۳۴۲ بنگاه اقتصادی راکد در مدار تولید قرار گرفت

منبع:آرمـان
? ۳۴۲ بنگاه اقتصادی راکد در مدار تولید قرار گرفت