وزیر کشور: پنج‌شنبه آغاز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات/ راه شهید رئیسی ماندگار خواهد بود

به گزارش خبرنگار سیاست نذیر کرمان،  احمد وحیدی، وزیر کشور در حاشیه مراسم بزرگداشت رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و سایر همراهان اظهارکرد: شهید بزرگوار در تمام لحظات عمر خود مشغول به فعالیت و در حال خدمت به مردم بود.  شهید رئیسی یک راهبر و انگیزه دهنده در دولت برای همه بود و تلاش گسترده […]

به گزارش خبرنگار سیاست نذیر کرمان،  احمد وحیدی، وزیر کشور در حاشیه مراسم بزرگداشت رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و سایر همراهان اظهارکرد: شهید بزرگوار در تمام لحظات عمر خود مشغول به فعالیت و در حال خدمت به مردم بود.  شهید رئیسی یک راهبر و انگیزه دهنده در دولت برای همه بود و تلاش گسترده و مستمر در همه صحنه‌ها داشت.

وی افزود: بر این اساس همه اعضای دولت با وی همراه بودند و یک جریان پر تلاشی شکل گرفته بود که در غیابشان نیز همان تلاش‌ها ادامه خواهد داشت.  

وزیر کشور ادامه داد: هر کس در این مسیر قرار گیرد باید راه شهید رئیسی را ادامه بدهد و این مسیر ماندگار انقلابی است.  

وحیدی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: فرایند انتخابی را از امروز شروع کردیم؛ ابلاغات لازم به استانداری انجام شده است و ستاد انتخابات حکم گرفتند و درحال شکل‌گیری است.  

وی با تأکید بر اینکه شرایط انتخاب شوندگان اعلام شد و کسانی که می‌خواهند کاندید شوند باید آماده شوند، از روز پنجشنبه شروع ثبت نام را خواهیم داشت، اضافه کرد: دواطلبان برابر چهارچوب‌های اعلام شده از طرف ستاد انتخابات  مدارک خود را آماده کنند تا هنگام ثبت نام ارائه دهند.

انتهای پیام/




وزیر کشور: پنج‌شنبه آغاز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات/ راه شهید رئیسی ماندگار خواهد بود

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آنـــا
? وزیر کشور: پنج‌شنبه آغاز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات/ راه شهید رئیسی ماندگار خواهد بود