آمار فوتی روزانه کرونا در استان کرمان صفر شد

فت فتو/کرمان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان گفت: آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در این استان صفر شد به نحوی که در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر ویروس کرونا گزارش نشده است. سعید صحبتی روز سه شنبه در گفت و گو با فت فتو گفت: آمار متوفیان کرونا در […]

فت فتو/کرمان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان گفت: آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در این استان صفر شد به نحوی که در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر ویروس کرونا گزارش نشده است.

سعید صحبتی روز سه شنبه در گفت و گو با فت فتو گفت: آمار متوفیان کرونا در این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون، ۵۷۸۳ نفر است.

او اضافه کرد: ۳۹ بیمار بستری قطعی مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمان شناسایی و بستری شدند و شمار بیماران بستری در بیمارستان های این استان به ۱۴۷ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون علیه کرونا نیز گفت: تاکنون ۵ میلیون و ۴۵۳ هزار و ۵۱۴  دُز واکسن کرونا (نوبت اول، دوم و یادآور) برای جامعه هدف در استان همدان تزریق شده است.

بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت در خصوص رنگ بندی کرونایی، از مجموع ۲۳ شهرستان تابعه استان کرمان، ۱۲ شهرستان در وضعیت قرمز، شهرستان های «رابر، جیرفت، بم، رودبار جنوب و قلعه گنج» در شرایط نارنجی و «شهربابک، فهرج، ریگان، عنبرآباد، کهنوج و فاریاب» در وضعیت زرد قرار دارد.

انتهای پیام




آمار فوتی روزانه کرونا در استان کرمان صفر شد

منبع: ایـسنا
? آمار فوتی روزانه کرونا در استان کرمان صفر شد