ضعف تکریم ارباب‌رجوع در مرکز تعویض پلاک کرمان

منصور ایرانمنش عضو شورای شهر کرمان گفت: وضعیت خدمات‌رسانی در تنها مرکز تعویض پلاک شهر کرمان توهین به مردم است، افرادی که به مرکز تعویض پلاک رجوع می‌کنند، تکریم نمی‌شوند. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» یکصدوچهل‌ونهمین جلسه شورای شهر کرمان امروز با حضور حداکثری اعضایش برگزار شد. مشکل عدم‌آسفالت شیارهای فیبر نوری […]



منصور ایرانمنش عضو شورای شهر کرمان گفت: وضعیت خدمات‌رسانی در تنها مرکز تعویض پلاک شهر کرمان توهین به مردم است، افرادی که به مرکز تعویض پلاک رجوع می‌کنند، تکریم نمی‌شوند.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» یکصدوچهل‌ونهمین جلسه شورای شهر کرمان امروز با حضور حداکثری اعضایش برگزار شد.

مشکل عدم‌آسفالت شیارهای فیبر نوری همچنان پابرجاست
در این جلسه سید محمدصادق تقوی منشی شورای شهر کرمان با اشاره به آسفالت شیارهای فیبر نوری گفت: چندین‌بار در خصوص آسفالت شیارهای پروژه فیبر نوری تذکر داده شده است اگرچه در ابتدا شاهد عزم جدی این طرح بودیم اما اکنون شاهد هستیم که این‌کار هم‌چون گذشته انجام نمی‌شود.
 
وی ادامه داد: عدم‌آسفالت به‌موقع نه تنها باعث نارضایتی شهروندان شده است بلکه به سایر بخش‌های آسفالت نیز آسیب رسانده است.

تقوی از عدم‌همکاری برخی سازمان‌ها و دستگاه‌های خدمت‌رسان گلایه کرد و توضیح داد: شاهد هستیم که خیابانی که کم‌تر از یک‌ماه آسفالت شده اما توسط دستگاه‌های خدمت‌رسان مجدداً کنده‌کای می‌شود، شهرداری نمی‌تواند معطل و منتظر شود.

اجرای نامناسب آسفالت یکی از دلایل فرونشست
منشی شورای شهر کرمان در بخش دیگر صحبت‌های خود به فرونشست آسفالت در بخشی از شهر اشاره کرد و توضیح داد: بخشی از فرونشست آسفالت شهر به اجرای نامناسب آسفالت و بخش جدی آن به فرونشست زمین برمی‌گردد که عزم جدی در خصوص مطالعات و پی‌گیری این فاجعه نیست.

 اموال و دارایی‌های شهرداری ثبت نشده است
در ادامه حسین چناریان رئیس کمیسیون بودجه، منابع پایدار و سرمایه‌گذاری به مصوبه ارسال درآمدهای شهرداری به شورای شهر اشاره کرد و گفت: این موضوع در سال‌های گذشته به تصویب رسیده است هم‌چنین قرار بود که هزینه اجرای پروژه‌ها بیان شود چراکه هزینه‌ها در شورای شهر مصوب شده و اگر نیاز به تغییراتی باشد باید بررسی شود.
 
وی ادامه داد: بهتر است گزارش ماهیانه درآمد شهرداری بیان شود؛ در بررسی گزارش حساب‌رسی سال‌های گذشته چند موضوع از جمله عدم‌ثبت اموال و دارایی‌های شهرداری، مطالبات و بدهی‌ها دیده می‌شود که باید این مهم مورد توجه قرار گیرد.

دوره ششم شورای شهر؛ جوان‌ترین و متخصص‌ترین
محمد امینی‌زاده رئیس کمیسیون حقوقی، نظارت و ارزیابی اما به ویژگی‌های دوره ششم شورای شهر اشاره کرد و این دوره را جوان‌ترین و متخصص‌ترین دوره دانست و تشریح کرد: رویکرد عدالت‌محور در برنامه‌های بودجه‌ای، اجتناب از کارهای بدون مطالعات، حداکثرسازی سرمایه‌های درون شهرداری به‌عنوان اندوخته استراتژیک، خدمات الکترونیک، بالابردن افزایش بودجه و تحقق بیش از ۹۶ درصد، ارتباط ساختاری با دانشگاه و شرکت‌های دانش‌بنیان و پرداخت منظم حقوق کارکنان شهرداری و تسویه طلب کارفرمایان از جمله بهترین و مهم‌ترین ویژگی‌های این دوره از شورای شهر تاکنون بوده است.
 
شهرداری در تسریع ایجاد موزه سنگ کمک کند
عشرت کردستانی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی به تلاش این دوره از شورای شهر برای اضافه کردن دو موزه دیگر به شهر کرمان اشاره کرد و گفت: بیش‌از هفت‌ماه پی‌گیر ایجاد اولین موزه سنگ هستیم قرار بود این موزه در موزه دیرینه‌شناسی پیشین واقع در پارک انقلاب ایجاد شود اما تاکنون موفق نشده‌ایم از این‌رو نیاز است شهرداری پی‌گیری کند تا این روند سریع‌تر انجام شود.

 وضعیت خدمات‌رسانی در مرکز تعویض پلاک کرمان توهین به مردم است
در ادامه منصور ایرانمنش رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی موضوع حقوق عقب افتاده فروردین‌ماه کارگران شهرداری را به‌میان کشید و گفت : در یک هفته گذشته از شهرداری گرفته تا سازمان همیاری شهرداری توپ را در میدان هم می‌اندازند اما چرا اکنون که دهم اردیبهشت ماه است هنوز حقوق فروردین‌ماه کارگران واریز نشده است.

وی همچنین از جمله دغدغه‌های شهر کرمان را مرکز تعویض پلاک دانست و بیان کرد: وضعیت خدمات‌رسانی در تنها مرکز تعویض پلاک شهر کرمان توهین به مردم است، افرادی که به مرکز تعویض پلاک رجوع می‌کنند تکریم ارباب‌رجوع نمی‌شوند.

ایرانمنش ادامه داد: چه اصراری است که در کرمان تنها یک مرکز تعویض پلاک باشد درحالی‌که مصوب شده مرکز دیگری نیز وجود داشته باشد، چرا باید افراد ساعت‌ها معطل شوند.

نابسامانی در عدم‌ثبت دارایی‌های شهرداری را تایید می‌کنم
در پایان محسن تویسرکانی گفت: امسال برای اولین‎‌بار بسته‌های معیشتی به همراه پاداش به نیروهای شرکتی داده شد.
وی ادامه داد: در خصوص عدم‌ثبت اموال و دارایی‌های شهرداری شخصاً ورود کرده‌ام، وجود نابسامانی در این زمینه را تایید می‌کنم.

تویسرکانی توضیح داد: با شرکت برق یک تفاهم‌نامه با این اصل بسته شده است که هر خیابان یا کوچه‌ای که توسط شهرداری آسفالت شود، باید بر اساس ضوابط روشنایی آن تامین شود.

شهردار کرمان همچنین به نظارت روند اجرایی پروژه‌هاش شهری اشاره کرد و گفت: مدیر بازرسی موظف شده است تا هفتگی از روند اجرای پروژه‌ها گزارش تهیه کرده و درخصوص پیشرفت کارها و عدم پیشرفت آن گزارش ارسال کند.

انتهای خبر/ پسند
 
 
 
 
 
 


ضعف تکریم ارباب‌رجوع در مرکز تعویض پلاک کرمان

منبع:آرمـان
? ضعف تکریم ارباب‌رجوع در مرکز تعویض پلاک کرمان