استان کرمان ظرفیت های اقتصادی قابل توجهی دارد

کرمان_ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان با اشاره به برگزاری همایش هایی چون کرمان آیدکس ۲۰۲۴ گفت: استان کرمان در بخش های مختلف حرف های زیادی برای گفتن دارد که بیان نشده است. امیرحسن زاده در گفتگو با نذیر کرمان بیان کرد: استان کرمان از سال ۱۴۰۰ به بعد نگاه سرمایه گذاران را به […]



کرمان_ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان با اشاره به برگزاری همایش هایی چون کرمان آیدکس ۲۰۲۴ گفت: استان کرمان در بخش های مختلف حرف های زیادی برای گفتن دارد که بیان نشده است.

امیرحسن زاده در گفتگو با نذیر کرمان بیان کرد: استان کرمان از سال ۱۴۰۰ به بعد نگاه سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است، لذا برگزاری چنین همایش‌هایی می‌تواند در معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری استان کرمان مؤثر باشد.

وی افزود: اگر چه سرمایه گذاران ظرفیت‌های استان کرمان را به خوبی می‌شناسند، اما برگزاری این همایش‌ها می‌تواند ظرفیت‌های سرمایه گذاری استان کرمان را به مردم ایران و کشورهای دیگر معرفی کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان با بیان اینکه در حال حاضر سفیران ۱۴ کشور مختلف در همایش کرمان آیدکس ۲۰۲۴ حضور دارند افزود: اگر ما در کوتاه مدت به این همایش نگاه کنیم متوجه می‌شویم در حوزه فرهنگ، تاریخ، حوزه مقاومت و بخش‌های دیگر حرف‌های زیادی برای گفتن داریم که بیان نشده است، لذا از این جهت این همایش می‌تواند بسیار مهم باشد و انشاالله بعد از این همایش در قرن جدید کرمان متفاوتی را ببینیم.

کد خبر ۶۱۰۶۷۶۸


استان کرمان ظرفیت های اقتصادی قابل توجهی دارد

منبع: مــهر
? استان کرمان ظرفیت های اقتصادی قابل توجهی دارد