جهاد تبیین تیغ دشمن را کند می‌کند

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه ثارالله کرمان گفت: دشمن تلاش می‌کند تا در دل مردم تردید و شک بیاندازد، جهاد تبیین تیغ دشمن را کند می‌کند. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری و تحلیلی «راه‌آرمان»؛ همزمان با هفته روابط عمومی همایش مسئولان روابط عمومی و خبرنگاران افتخاری شهرستان زرند با حضور معاون روابط عمومی […]



معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه ثارالله کرمان گفت: دشمن تلاش می‌کند تا در دل مردم تردید و شک بیاندازد، جهاد تبیین تیغ دشمن را کند می‌کند.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری و تحلیلی «راه‌آرمان»؛ همزمان با هفته روابط عمومی همایش مسئولان روابط عمومی و خبرنگاران افتخاری شهرستان زرند با حضور معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه ثارالله استان کرمان و جمعی از روحانیون و علما و خبرنگاران برگزار شد.

رضا موحد گفت: در عصر امروز رسانه و اطلاع‌رسانی حرف اول را می‌زند، اگر در ادارات و مجموعه‌ها روابط عمومی آنجا قوی باشد آن مجموعه موفق خواهد بود. ضرورت وجود روابط عمومی انکارناپذیر است و وظیفه اصلی آن ارتباط‌گیری با جامعه و اخبار انتقال اخبار دقیق و موثق است.

وی افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری هرکس مردم را ناامید کند خائن به نظام و انقلاب است و مهم‌ترین وظیفه ما موقعیت‌شناسی است و امروزه با وجود جنگ نرم، این جنگ سربازان خود را می‌طلبد و شما سرباز این جبهه هستید. اگر به‌موقع ایفای نقش نکردید ضرباتش را خواهیم خورد و با ضعف در تبیین حقایق بعضی افراد مدعی دچار شک و تردید شدند.

موحد ابراز کرد: دشمن تلاش می‌کند تا در دل مردم تردید و شک بیاندازد بنابراین جهاد تبیین تیغ دشمن را کند می‌کند. جوانان ما دوران دفاع مقدس را لمس نکردند و ما هم درست آن را تبیین نکردیم در نتیجه جوانان و نوجوانان مردد و بلاتکلیف شدند.
 

معاون روابط عمومی سپاه ثارالله استان تصریح کرد: بعد از عملیات طوفان‌الاقصی ایستادگی مردم غزه و ذلت و خواری اسرائیل غاصب بُعد رسانه‌ای خوبی داشت به گونه‌ای که جهانیان مظلومیت مردم غزه را دیده و در حمایت از آنان برخاستند این نتیجه کار رسانه‌ای قوی است

موحد گفت: همه بر وجود مشکلات اقتصادی واقفیم اما مشکلات با پیشرفت‌ها قابل مقایسه نیست و این برکت سایه ولایت است و این افتخاری است که نصیب کشور ما شده است. 

وی عملیات وعده‌صادق را همراهی دیپلماسی میدان و رسانه دانست که باعث رعب و وحشت در دل دشمن شد.

معاون روابط عمومی سپاه ثارالله استان در پایان بیان کرد: رسانه‌ها سربازان گمنام هستند، دشمن نمی‌تواند کاری انجام دهد، به فرمایش مقام معظم رهبری نقش هنر را نادیده نگیرید که مردم به خودی خود می‌پذیرند.

لازم‌ به‌ ذکر است در پایان از روابط‌ عمومی‌ها و خبرنگاران فعال تجلیل و از آنها قدردانی شد.

انتهای‌خبر/


جهاد تبیین تیغ دشمن را کند می‌کند

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? جهاد تبیین تیغ دشمن را کند می‌کند