۱۷ مرداد با خاطرات تلخ نامگذاری اما با تجربیات شیرین ماندگار شد

نذیر کرمان/کرمان فرماندار عنبرآباد روز ۱۷ مرداد را یادآور خاطره تلخ شهادت شهید صارمی دانست که با نامگذاری آن به روز خبرنگار، تجربیات شیرینی برای خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی رقم زده است. به گزارش نذیر کرمان، یزدان افشاری پور شامگاه ۱۷ مردادماه در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهید اسماعیل عمرانی، خبرنگار فقید نذیر […]

نذیر کرمان/کرمان فرماندار عنبرآباد روز ۱۷ مرداد را یادآور خاطره تلخ شهادت شهید صارمی دانست که با نامگذاری آن به روز خبرنگار، تجربیات شیرینی برای خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی رقم زده است.

به گزارش نذیر کرمان، یزدان افشاری پور شامگاه ۱۷ مردادماه در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهید اسماعیل عمرانی، خبرنگار فقید نذیر کرمان و شهدای اهل قلم در عنبرآباد اظهار کرد: تعهد لازمه کار خبر و اطلاع رسانی است که با تلاش مجدانه تاثیرگذاری خبرنگاران نمود پیدا می‌کند.

وی با تمجید از تلاش‌های شهید اسماعیل عمرانی خبرنگار نذیر کرمان که در سانحه هوایی هواپیمای c۱۳۰  به شهادت رسید، افزود: شهید عمرانی از خبرنگاران پیشکسوت عنبرآباد است که با کمترین امکانات با قدرت وارد جامعه اطلاع رسانی در سطح کشور شد تا اینکه باز با شهادتش برای منطقه کرمان و عنبرآباد افتخاری ماندگار خلق کرد.

فرماندار عنبرآباد همچنین با قدردانی از خانواده شهید عمرانی که همواره مسئولان و جامعه رسانه را ۱۷ مرداد ماه همراهی می‌کنند، گفت: جای خرسندی است که خانواده شهید همواره در جمع اهالی رسانه حضور پیدا می‌کنند و این نشان از نگاه فرهنگی عمیق به رسالت شهید است.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش مطالبه گری را از شاخصه‌های مهم در انجام رسالت خبرنگاری دانست که در غیر این صورت فرد دیگری در این مسیر نمی‌تواند موفق عمل کند و افزود: مطالبه گری خاص خبرنگاران است که با ظرافت و دقت نظر، فریاد مردم هستند.

افشاری پور نقادی را موجب رشد و تعالی جامعه دانست و افزود: اگر چه نقادی تلخ است اما در رشد جامعه مفید واقع می‌شود و هر چه یک جامعه نقدپذیر باشد، به توسعه نزدیک تر می‌شود.

وی بر توسعه زمینه‌های اطلاع رسانی تاکید کرد و سکوت خبری را زمینه کاستی‌ها و کوتاهی عنوان کرد و افزود: خبرنگاران قوت قلب مسئولان هستند زیرا به عنوان زبان گویای مردم نقش یک مشاور را نیز برای مسئولان ایفا می‌کنند.

فرماندار عنبرآباد با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر امر اطلاع رسانی گفت: مقام معظم رهبری همواره ضعف اطلاع رسانی خدمات دولت‌ها و نظام را گوشزد می‌کنند زیرا عملکرد مدیران به نظام تعلق دارد و نباید در برابر اقدامات انجام شده سکوت کرد.

وی شان مسئولیت‌ها را در نظام جمهوری اسلامی خدمت به مردم دانست و گفت: نباید مسئولان همیشه منتظر تمجید باشند زیرا انتقادات بیش از هر چیزی به هر مدیری کمک خواهد کرد و باعت می‌شود ضعف‌ها برطرف شوند.

افشاری پور از خبرنگاران و جامعه اطلاع رسانی خواست نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را برای بهبود وضعیت خدمت به مردم ارائه بدهند.

به گزارش نذیر کرمان، به مناسبت ۱۷ مردادماه روز خبرنگار، فرماندار، دادستان و مسئولان محلی عنبرآباد، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و جمعی از اهالی رسانه با حضور در گلزار شهدای عنبرآباد با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهید اسماعیل عمرانی خبرنگار فقید نذیر کرمان ادای احترام کردند.

بر اساس این گزارش، شامگاه ۱۷ مرداد آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اهل قلم  بخصوص شهید اسماعیل عمرانی خبرنگار نذیر کرمان با حضور خانواده شهید، فرماندار عنبرآباد، مسئولان قضائی و انتظامی، مدیر دفتر جهاددانشگاهی جنوب کرمان و  جمعی  از اهالی رسانه در محل سالن اجتماعات فرمانداری عنبرآباد برگزار و از خانواده معظم شهید اهل قلم جنوب کرمان و فعالان عرصه خبر تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام




۱۷ مرداد با خاطرات تلخ نامگذاری اما با تجربیات شیرین ماندگار شد

منبع: ایـسنا
? ۱۷ مرداد با خاطرات تلخ نامگذاری اما با تجربیات شیرین ماندگار شد