کوهبنان شهرنخبه‌پرور است

فرماندارکوهبنان گفت: کوهبنان شهر نخبه‌پرور است که در گذشته و حال بزرگانی را در عرصه‌های مختلف پرورش داده است. به گزارش سرویس  اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری کوهبنان؛ پنجمین‌ جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان کوهبنان با حضور نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان، فرمانده‌انتظامی، […]

فرماندارکوهبنان گفت: کوهبنان شهر نخبه‌پرور است که در گذشته و حال بزرگانی را در عرصه‌های مختلف پرورش داده است.

به گزارش سرویس  اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری کوهبنان؛ پنجمین‌ جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان کوهبنان با حضور نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان، فرمانده‌انتظامی، رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان، مسئول بسیج ادارات و سایر اعضا در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

مجید توکلی با تسلیت ایام رحلت‌ حضرت ام‌البنین سلام‌الله‌علیها گفت: انجمن کتابخانه‌ها مفتخر به حضور نماینده‌ای است که اهل فرهنگ، نویسنده و کتاب دوست است کتاب‌هایی که سرشار از عرفان و نگاه اسلامی است را به رشته تحریر در آورده است.

فرماندار کوهبنان ابراز کرد: کوهبنان شهر نخبه‌پرور است که در گذشته و حال بزرگانی را در عرصه‌های مختلف پرورش داده است، شهرستانی که بیشتر جوانان و نوجوانان آن اهل مطالعه، تحقیق و پژوهش هستند.

توکلی خاطر نشان کرد: ایام رحلت حضرت ام‌البنین سلام‌الله‌علیها را در پیش داریم که فرزندی همچون قمربنی‌هاشم تربیت کرد که تا آخرین لحظه عمر در کنار ولایت و رهبری ایستاد تا جانش را تقدیم کرد.

وی ادامه داد: فتنه‌گران در سال ۸۸ چندین ماه کشور را دچار فتنه کردند وقتی مردم احساس کردند اسلام و انقلاب در خطر است با معرفت و بصیرت وارد عرصه شدند و طومار فتنه را در هم پیچیدند.

فرماندار کوهبنان افزود: در بحث مشارکت همگان وظیفه دارند مردم را به مشارکت گسترده در انتخابات تشویق کنند که این مهم عزت و اقتدار کشور را در بردارد.

وی ابراز کرد: در بحث رقابت همه گروه‌های سیاسی باید طبق تکلیف وارد عرصه شوند و در موضوع سلامت شورای‌ نگهبان و فرمانداری به‌عنوان عوامل نظارت و اجرایی بر این مهم نظارت کامل دارند.

توکلی بیان کرد: در بحث امنیت شورای تامین خصوصا نیروهای نظامی و انتظامی با بصیرت این‌ مهم را به سرانجام خواهند رساند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی کوهبنان گفت: جز شهرستان‌های برتر در میزان امانت کتاب در استان کرمان هستیم.

خلیل‌الله باقی‌زاده رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی کوهبنان گفت: بعد از کتابخانه مرکزی بالاترین میزان امانت کتاب در استان کرمان را داریم که بیشتر قشر جوان و نوجوان ازخدمات کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهره می‌برند.

انتهای پیام/س




کوهبنان شهرنخبه‌پرور است

منبع:آرمـان
? کوهبنان شهرنخبه‌پرور است