کرمان میزبان استعدادیابی فوتبال ساحلی/ انتخابات در سلامت تمام برگزار شد

فت فتو/کرمان رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: طی روزهای ۲۹ و ۳۰ دی ماه میزبان استعدادیابی فوتبال ساحلی در کرمان هستیم. مهدی جهانشاهی در گفت و گو با فت فتو از آغاز طرح استعدادیابی فوتبال ساحلی در کرمان خبر داد و اظهار کرد: هیئت فوتبال استان کرمان طی روزهای ۲۹ و ۳۰ دی ماه […]

فت فتو/کرمان رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: طی روزهای ۲۹ و ۳۰ دی ماه میزبان استعدادیابی فوتبال ساحلی در کرمان هستیم.

مهدی جهانشاهی در گفت و گو با فت فتو از آغاز طرح استعدادیابی فوتبال ساحلی در کرمان خبر داد و اظهار کرد: هیئت فوتبال استان کرمان طی روزهای ۲۹ و ۳۰ دی ماه جاری میزبان استعدادیابی فوتبال ساحلی در کرمان است.

وی افزود: استعدادیابی شهر کرمان از ساعت ۱۰ صبح  روزهای ۲۹ و ۳۰ دی ماه در زمین فوتبال ساحلی واقع در پارک قلعه دختر در خیابان ۱۷ شهریور برگزار می شود.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: همچنین هفتم بهمن ماه امسال استعدادیابی در شهر عنبرآباد و ۱۴ بهمن ماه در شهر رفسنجان برگزار می شود که علاقه مندان به شرکت در این طرح با توجه به تقسیم بندی استان به سه محدوده جغرافیایی، با حضور در این شهرستان ها می توانند در استعدادیابی حضور یابند.

وی در ادامه درباره انتشار خبری از سوی افرادی با اهداف مشخص مبنی بر ابطال مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان کرمان در سال گذشته، ضمن رد این خبر اعلام کرد: بنا بر اعلام‌ کمیته مربوطه در فدراسیون فوتبال تا کنون هیچ شکایت و یا پروندهای مبنی بر رسیدگی به نحوه برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان در فدراسیون فوتبال و یا سازمان دیگری تشکیل نشده و این خبر از پایه و اساس کذب است..

جهانشاهی عنوان‌کرد: نیت و هدف افرادی که در ماه های اخیر چنین اخبار کذبی را مطرح می کنند، برای جامعه فوتبال مشخص و محرز شده ‌ و مطابق قوانین فدراسیون جهانی فوتبال، مرجع رسیدگی به تخلفات در فوتبال،  ارکان قضایی فدراسیون فوتبال هستند.

انتهای پیام




کرمان میزبان استعدادیابی فوتبال ساحلی/ انتخابات در سلامت تمام برگزار شد

منبع: ایـسنا
? کرمان میزبان استعدادیابی فوتبال ساحلی/ انتخابات در سلامت تمام برگزار شد