پای درس زندگی شهید نوجوان حادثه تروریستی کرمان

مادر شهید محمدطاها قديری گفت: فرزند دل‌سوزی و مهربانی عجیبی در انجام امور منزل داشت و همیشه کمک حال من بود. به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ بچه همیشه برای مادر کودک است هر قدر هم که بزرگ شود و مادر شاهد قد کشیدن میوه دل خود باشد، اما باز هم همان […]

مادر شهید محمدطاها قديری گفت: فرزند دل‌سوزی و مهربانی عجیبی در انجام امور منزل داشت و همیشه کمک حال من بود.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ بچه همیشه برای مادر کودک است هر قدر هم که بزرگ شود و مادر شاهد قد کشیدن میوه دل خود باشد، اما باز هم همان کودک چند ماهه است، اما در این میان بعضی فرزندان عجیب برای مادران عزیزاند مخصوصا وقتی که پسر اول خانواده باشند.

اما پسر قصه ما سرنوشتی دیگر داشت و زمانی که فرزند مادری در نوجوانی به واسطه کوردلانی داعشی آسمانی می‌شود قصه‌ عشق مادری جور دیگری خودنمایی می‌کند، این‌ها را از گریه‌های مرضیه بدرآبادی که اکنون خواهر شهیده معصومه بدرآبادی و مادر شهید محمدطاها قديری است متوجه شدم، آن زمان که از نوجوان خود تعریف می‌کند چنان اشک‌بر گونه‌هایش جاری می‌شود که انگار لحظاتی پیش فرزند خود را از دست داده است.
 

این مادر شهید در خصوص سیره و سبک زندگی فرزند خود ابراز کرد: محمدطاها با این که فرزند پسر بود اما دل‌سوزی و دل‌رحمی خاصی داشت و همیشه مراقب خواهر کوچک‌تر خود بود. در کارهای منزل کمک‌های زیادی انجام می‌داد و همیشه کمک حال من بود.
 
مرضیه بدرآبادی در‌حالی‌که به قاب عکس گرفته فرزند خود خیره مانده است، از لحظات سخت دوری فرزند می‌گوید: از زمانی که فرزند من آسمانی شده است دلتنگی عجیبی وجود من را فرا گرفته است، این که دیگر حتی یک بار دیگر  نمی‌توانم چهره معصومانه کودک خود را از نزدیک ببینم، آتش به جان من می‌اندازد و افسوس می‌خورم.
 
وی به‌حال خود غبطه می‌خورد و ادامه‌ می‌دهد: در این روزها بسیار به حال خود تأسف و افسوس می‌خورم که چگونه از قافله شهدا جا مانده‌‌ام و از فیض شهادت محروم شده‌ام، ای کاش که من نیز با فرزند خود از این دنیای فانی رخت بر بسته بودم و شاهد این غم بزرگ نبودم.
 
اما این مادر شهید وقتی سخن از انقلاب و جمهوری اسلامی ایران به میان آورده می‌شود، با صلابت زینب‌گونه ادامه‌ می‌دهد: به قول حاج‌قاسم عزیز که ما ملت امام حسین هستیم و لحظه‌ای از آرمان‌های شهدا و انقلاب دست بر نمی‌داریم و اگر باز هم فرزند بزرگ داشتم همه را تقدیم این انقلاب می‌کنم و ما هیچ باکی از مرگ و شهادت نداریم و نخواهیم داشت.
 
وی خطاب به دشمنان اسلام و ایران اسلامی ابراز کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران بدانند که با این ترقه‌بازی‌ها به جایی نخواهند رسید و همان طور که در این چهل و چند سال ثابت ‌کرده‌ایم که پای انقلاب هستیم، به طور مثال بدون هیچ ترس و واهمه‌ای در راهپیمایی پیش رو در میدان حاضر خواهیم شد.
 
وی خطاب مردم شریف ایران نیز خاطرنشان کرد: از مردم همیشه در صحنه و انقلابی کرمان می‌خواهم که مثل همیشه در میدان انتخابات حضور پیدا کنند و البته امسال باید پرشور‌تر از سال‌های گذشته پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و با حضور پرشور خود مشت محکمی بر دهان دشمن بزنند چراکه با این مردم است که حرم جمهوری اسلامی ایران مثل گذشته حفظ شده است، چراکه ملت ایران ستون‌های اصلی این حرم هستند.
 
بیش‌از چهار سال از عروج آسمانی سردار سلیمانی می‌گذرد و ما همچنان همان ملت قهرمان و ایستاده در طوفان حوادث هستیم و چه خون‌های بسیاری از پیر و کودک و جوان در این راه ریخته شده است تا ایران بماند استوار و قهرمان.
 
منبع: بوتیانیوز 
 
انتهای خبر/ تاج‌الدینی 




پای درس زندگی شهید نوجوان حادثه تروریستی کرمان

منبع:آرمـان
? پای درس زندگی شهید نوجوان حادثه تروریستی کرمان