میوه، برنج و شکر شب عید و ماه رمضان استان کرمان تامین شد

نذیر کرمان/کرمان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان اعلام شد: ۳۰۰ تن سیب درختی و حدود ۱۵۰ تن پرتقال برای بازار شب عید تامین شده است. امیر حسن‌زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان صبح امروز دوم اسفندماه در این جلسه اظهار کرد: میوه شب عید استان تامین شده است. وی با تبیین اقدامات […]

نذیر کرمان/کرمان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان اعلام شد: ۳۰۰ تن سیب درختی و حدود ۱۵۰ تن پرتقال برای بازار شب عید تامین شده است.

امیر حسن‌زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان صبح امروز دوم اسفندماه در این جلسه اظهار کرد: میوه شب عید استان تامین شده است.

وی با تبیین اقدامات دولت در راستای افزایش قدرت خرید مردم بیان کرد: در راستای کمک به مردم به‌دنبال عرضه مستقیم کالاهای اساسی در شهر کرمان هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان درباره طرح عرضه مستقیم کالا در کرمان گفت: سه نقطه در شهر کرمان برای توزیع مستقیم کالا در نظر گرفته‌ایم که مشابه میدان‌های میوه و تره‌بار در تهران است و این مراکز هیچ تداخل و منافاتی با روستابازارها ندارند و فعالیت این مجموعه‌ها بلامانع است.

به گزارش نذیر کرمان، داریوش ماهری مدیرکل غله استان کرمان نیز گفت: مشکلی در ذخیره‌سازی نداریم و به اندازه کافی کالاهای اساسی مورد نیاز استان را در انبارها ذخیره‌سازی کردیم.

وی ادامه داد: برای تنظیم بازار حدود ۷ هزار و ۹۲۷ تن شکر و ۱۳ هزار و ۴۰۹ تن برنج در سال گذشته و امسال تقریباً ۵ هزار و ۴۵۵ تن شکر توزیع کردیم. در سال جاری ۶ هزار و ۲۶۱ تن برنج ابلاغ و جذب شده است.

مدیرکل غله استان کرمان بیان کرد: برای پشتیبانی و تنظیم بازار آمادگی لازم برای توزیع این اقلام در ماه رمضان و عید نوروز را داریم.

به گزارش نذیر کرمان، در این جلسه مطرح شد که ۳۰۰ تن سیب درختی و حدود ۱۵۰ تن پرتقال برای بازار شب عید تامین شده است.

برپایه این گزارش، ۲۶ غرفه از ۱۱۱ غرفه عرضه میوه شب عید استان، در شهرستان کرمان دایر می‌شود.

انتهای پیام




میوه، برنج و شکر شب عید و ماه رمضان استان کرمان تامین شد

منبع: ایـسنا
? میوه، برنج و شکر شب عید و ماه رمضان استان کرمان تامین شد