ظرفیت ها و مشکلات شهرستان فاریاب بررسی شد

استاندار کرمان گفت: معادن باید به کمک ابادانی شهرستان بیایند و صاحبان معادن از ظرفیت های شهرستان استفاده می کنند بنابراین باید در فضاسازی و کارهای فرهنگی شهرستان کمک نمایند. به گزارش خبرنگار فت فتو؛ صبح امروز استاندار کرمان پس از ورود به شهرستان فاریاب، مورد استقبال امام جمعه و فرماندار قرار گرفت و ابتدا با […]

استاندار کرمان گفت: معادن باید به کمک ابادانی شهرستان بیایند و صاحبان معادن از ظرفیت های شهرستان استفاده می کنند بنابراین باید در فضاسازی و کارهای فرهنگی شهرستان کمک نمایند.

به گزارش خبرنگار فت فتو؛ صبح امروز استاندار کرمان پس از ورود به شهرستان فاریاب، مورد استقبال امام جمعه و فرماندار قرار گرفت و ابتدا با حضور در گلزار شهدا  با آرمان های شهدا تجدید پیمان کرد و سپس دیدار با خانواده شهدا و بازدید میدانی از مناطق شهرستان را در برنامه داشت.

در جلسه شورای اداری،روسای ادارات به بیان مشکلات و ظرفیت های شهرستان پرداختند و وضعیت موجود و وضعیت مطلوب را تشریح کردند.

 فداکار در نشست هم اندیشی شهرستان اظهار کرد: معادن باید به کمک ابادانی شهرستان بیایند و صاحبان معادن از ظرفیت های شهرستان استفاده می کنند بنابراین باید در فضاسازی و کارهای فرهنگی شهرستان کمک نمایند.

استاندار کرمان گفت: راه های مواصلاتی مثل جاده فاریاب کوهشاه و فاریاب صوغان می تواند این شهرستان را از بن بست در بیاورد و باعث رونق کسب و کار شود.

فداکار خاطر نشان کرد: در بحث رفع مشکل آب شهرستان و راه اندازی شهرک صنعتی تمهیدات خوبی دیده خواهد شد.

انتهای پیام/




ظرفیت ها و مشکلات شهرستان فاریاب بررسی شد

منبع:آرمـان
? ظرفیت ها و مشکلات شهرستان فاریاب بررسی شد