سارقان کابل‌های برق در استان کرمان دستگیر شدند

کرمان- فت فتو- جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نرماشیر از دستگیری سارقان کابل‌های برق این شهرستان خبر داد و افزود: سارقان سوابق کیفری داشتند و از مخفیگاه آن‌ها ۵۰ کیلو کابل فشار قوی کشف شد. به گزارش فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس شامگاه شنبه سرگرد علیرضا علی آبادی گفت: پس از دریافت […]

کرمان- فت فتو- جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نرماشیر از دستگیری سارقان کابل‌های برق این شهرستان خبر داد و افزود: سارقان سوابق کیفری داشتند و از مخفیگاه آن‌ها ۵۰ کیلو کابل فشار قوی کشف شد.

به گزارش فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس شامگاه شنبه سرگرد علیرضا علی آبادی گفت: پس از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر وقوع سرقت کابل‌های برق در سطح شهر نرماشیر، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان‌کرد: ماموران کلانتری مرکزی و پلیس آگاهی این شهرستان، با انجام پی جویی‌های پلیسی، ۳ متهم دخیل در این سرقت‌ها را شناسایی و در یک عملیات منسجم آن‌ها را دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی نرماشیر با بیان اینکه متهمان دستگیر شده دارای سوابق کیفری هستند، افزود: از مخفیگاه متهمان ۵۰ کیلو کابل فشار قوی و ابزار آلات سرقت تجهیزات برق رسانی و همچنین یک دستگاه خودرو که در اعمال مجرمانه خود استفاده می کردند، کشف شد.

این مسئول انتظامی تصریح‌کرد: سارقان در بازجویی‌های فنی و تخصصی پلیس تاکنون به ۱۱ فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر گفت: تحقیقات پلیس در این زمینه و کشف سایر سرقت‌های احتمالی از این باند ادامه دارد.

شهرستان نرماشیر در فاصله ۲۴۰ کیلومتری از شرق مرکز استان کرمان قرار دارد




سارقان کابل‌های برق در استان کرمان دستگیر شدند

منبع: ایرنـا
? سارقان کابل‌های برق در استان کرمان دستگیر شدند