روایت موفقیت‌های امروز و ترسیم پیشرفت‌های آینده ایران با قلم خبرنگاران

نذیر کرمان/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، در پیامی ١٧ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت. به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری نذیر کرمان، متن پیام دکترمحمدمهدی زاهدی به شرح زیر است: بسمه تعالی “سخن از راویان صدّیق و حاظفان قلم، سخت است و دشوار؛ همانان‌که واژه واژه‌ کلامشان می‌تواند سرنوشتی […]

نذیر کرمان/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، در پیامی ١٧ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری نذیر کرمان، متن پیام دکترمحمدمهدی زاهدی به شرح زیر است:

بسمه تعالی
“سخن از راویان صدّیق و حاظفان قلم، سخت است و دشوار؛ همانان‌که واژه واژه‌ کلامشان می‌تواند سرنوشتی را تغییر دهد، بذر محبتی بکارد، همدلی و نشاط را به جامعه هدیه دهد؛ آرامش دهنده‌ دردهای نهان و آشکار جامعه باشد و اُمیدبخش روزهای خوب؛ و این هنر و معجزه‌ قلمِ منصف است، واقعیت‌ها را از پس هاله‌های ابهام و تاریکی نمایان سازد و چهره از باطلِ به حق آراسته شده بردارد.

و امروز بیش از هر زمانی انتشار نسیم همدلی و کاشتن بذر امید و روایت موفقیت‌ها و ترسیم مسیر پیشرفت‌ آینده ایران عزیز اسلامی، رسالتی سنگین بر دوش اصحاب رسانه است. اهمیت حرفه شریف خبرنگاری در کلام رهبر فرزانه انقلاب، آینه تمام نمای این مسئولیت سنگین است: «اگر زحمات شما [خبرنگاران] نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود، شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید. بدون این دوربین‌ها، قلم‌ها و دلسوزی‌های شما برای تهیه و تنظیم اخبار و مطالب، این کارهای ما مثل یک چیزهای تثبیت نشده است».

در استان کرمان و در پرتو همراهی مسئولان و مطالبه‌گری شما اصحاب رسانه اقدامات ماندگاری در طی سال های گذشته به ثبت رسید، همچون اجرای پروژه‌های بزرگ انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به کرمان و پروژه‌های زنجیره فولاد و مس. پیشرفت و آبادانی استان کرمان، مهدِ نخبگان و کهن سرزمینِ دلیرمردان و شیرزنان، آرزویی تحقق یافتنی است که یقینا همت والای همگانی را می‌طلبد

عزیزان و سروران ارجمندم در حوزه خبر و اطلاع رسانی

در حافظه مردمان یک سرزمین، کدام لحظات را زیباتر و خاطره انگیزتر از لحظات پر شور و شعف بیداری و آگاهی همراه با شور و شعور سیاسی‌شان می توان یافت تا آن را ثبت کرد، به تصویر کشید، جاودانه ساخت و به رخ جهانیان کشاند؟ امسال و در اسفندماه بار دیگر جلوه‌ای از نظام مردم سالار دینی به جهان مخابره خواهد شد، و خادمین ملّت در خانه ملّت به دست ملّت انتخاب خواهند شد. فرصت را مغتنم شمرده تا از بانوان فرهیخته و نخبگان و جوانان استان و کشور خاضعانه دعوت نمایم بمنظور خلق حماسه‌ ماندگار دیگری، در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام نمایند.

در فرجام این پیام با تاکید بر پیگیری مطالبات به حق اهالی رسانه بر خود لازم می‌دانم از مسئولان استان و کشور تقاضا نمایم در تعامل با اصحاب رسانه، بیشتر از هر زمانی پاسخگو باشند.

کوشش‌های بی‌دریغ و تلاش‌های بی‌وقفه‌تان را ارج می نهمیم، و از درگاه ایزد منان آرزوی توفیق روزافزون برای‌تان مسئلت می‌نمایم، خداوند به قلم‌های‌تان برکت و به قدم‌های‌تان صلابت عنایت فرماید.
با احترام – محمدمهدی زاهدی
نماینده مردم شریف کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام




روایت موفقیت‌های امروز و ترسیم پیشرفت‌های آینده ایران با قلم خبرنگاران

منبع: ایـسنا
? روایت موفقیت‌های امروز و ترسیم پیشرفت‌های آینده ایران با قلم خبرنگاران