دشمنان نظام به اندک افراد فریب خورده‌ای که به خیابان‌ها می‌آیند دل خوش کرده‌اند

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: دشمنان نظام به اندک افراد فریب خورده‌ای که تحت تاثیر احساسات جوانی به خیابان‌ها می‌آیند، دل خوش کرده‌اند و جمعیت‌های میلیونی را که در حمایت از اسلام، انقلاب و رهبری در صحنه هستند را مردم ایران نمی‌دانند. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم […]

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: دشمنان نظام به اندک افراد فریب خورده‌ای که تحت تاثیر احساسات جوانی به خیابان‌ها می‌آیند، دل خوش کرده‌اند و جمعیت‌های میلیونی را که در حمایت از اسلام، انقلاب و رهبری در صحنه هستند را مردم ایران نمی‌دانند.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی صبح امروز در نشست روسا و دادستان‌های سراسر استان کرمان که در محل دانشگاه تحصیلات تکمیلی و فناوری پیشرفته (هایتک) برگزار شد، به ارتباط بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی اشاره و اظهار داشت: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی دو رکن مکمل یکدیگر هستند و اجرای دستورات قضایی با نظارت دستگاه قضایی، توسط نیروی انتظامی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه با این نگاه، دستگاه قضایی بدون همراهی نیروی انتظامی نمی‌تواند مسئولیت‌های خود را به صورت کامل انجام دهد، گفت: نیروی انتظامی نیز برای اجرای ماموریت‌های خود نیاز به پشتیبانی و صدور احکام قاطع قضایی دارد و بدون پشتوانه دستگاه قضایی نمی‌تواند کار خود را انجام دهد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: اجرای مسئولیت‌های نیروی انتظامی به‌ویژه تحت عنوان ضابط دستگاه قضایی، نیاز به تعامل و همگامی گسترده بین دستگاه قضایی و فراجا دارد.

وی درک شرایط کنونی کشور را مورد تاکید قرار داد و گفت: جامعه همیشه به خدمات دستگاه قضایی نیاز دارد و همواره باید تلاش کنیم که وظایفی که براساس قانون اساسی، اسناد بالادستی بر عهده این دستگاه گذاشته است را به درستی اجرا کنیم.

حمیدی با بیان اینکه شرایط فعلی کشور، شرایط حساسی است و مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها، فشارهای اقتصادی و جنگ تمام عیار را می‌بینیم، افزود: دشمنان در دوران دفاع مقدس تمام امکانات خود را برای مقابله با این نظام پای کار آورده بودند که به اهداف خود نرسیدند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان یک جنگ چند جانبه را علیه کشور آغاز کرده‌اند و نمونه تلاش‌های خصمانه آنها در اعتراضات اخیر قابل مشاهده است، ادامه داد: دشمنان تلاش می‌کنند تاثیرگذاری خود را از راه‌های مختلف از جمله جنگ رسانه‌ای و مالی افزایش دهند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: دشمنان ایران اسلامی، اندک افراد فریب خورده‌ای که تحت تاثیر احساسات جوانی قرار گرفته و به خیابان‌ها می‌آیند را می‌بینند و به آنها دل خوش کرده‌اند اما جمعیت‌های میلیونی که در حمایت از ارزش‌های دینی و ملی پای کار می‌آیند و برای دفاع از اسلام، انقلاب و رهبری در صحنه هستند را مردم ایران نمی‌دانند.

وی با اشاره به اینکه باید تحلیل صحیحی از وضعیت کنونی داشته باشیم، تاکید کرد: همه باید بصیرت، آگاهی و تحلیل صحیح از وضعیت داشته باشند و اگر به خوبی وضعیت مردم کشور و انقلاب را تحلیل کنیم، تشخیص وظیفه کار دشواری نخواهد بود زیرا تشخیص وظیفه زمانی دشوار می‌شود که تحلیل درست از موضوع را نداشته باشیم.

حمیدی بر توسعه بصیرت و شناخت شرایط کنونی در بین قضات، کارکنان اداری و خانواده‌های آنها تاکید کرد و گفت: خانواده بزرگ دستگاه قضایی باید مسائل روز را به خوبی درک کرده و درباره آنها تصمیم به موقع و به جا بگیرند تا به موقع بتوانیم تهدیدات و مشکلات را از جامعه دور کنیم.

اعتراف لیدر اغتشاشات کرمان به ارتباط‌ با عناصر سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه
‌بازداشت جاسوس سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در کرمان ‌
آتش‌‌سوزی ساختمان جمعیت هلال احمر کرمان توسط اغتشاشگران تکذیب شد

وی یادآور شد: مردم که دشواری‌های زیادی را تحمل می‌کنند انتظار دارند در مراجعه به دستگاه قضایی، با برخورد خوب کارکنان اداری و قضایی روبه‌رو شوند و از این رو احترام به مردم و تواضع در برابر آنها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با تاکید بر اینکه مردم ولی‌نعمت ما هستند، عنوان کرد: تواضع در برابر مردم، احترام به آنها، گفتار خوب با مردم و رفتار مناسب با آنها یک وظیفه است و این موارد منافاتی با قاطعیت در صدور و اجرای آرا و احکام قضایی ندارد.

وی تصمیم و رای عادلانه و احقاق حق مردم را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: تصمیمات قضایی باید عادلانه متقن، قاطع و به موقع باشد و این موضوع از انتظارات مهم از دستگاه قضایی است و در دستگاه قضایی وظیفه و مسئولیت داریم که پاسخ اعتماد نظام و مردم را به درستی بدهیم.

رئیس کل دادگستری استان کرمان، هوای نفس را یک آفت بزرگ دانست و تاکید کرد: هوای نفس مانع احترام به مردم و صدور آرای قاطع قضایی خواهد شد و از این رو باید در این حوزه مراقبت‌های لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام/۵۱۱/




دشمنان نظام به اندک افراد فریب خورده‌ای که به خیابان‌ها می‌آیند دل خوش کرده‌اند

منبع: تسنــیم
? دشمنان نظام به اندک افراد فریب خورده‌ای که به خیابان‌ها می‌آیند دل خوش کرده‌اند