درگیری مسلحانه تکاوران برای کشف ۷۸۱ کیلو تریاک

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۷۸۱ کیلو تریاک، توقیف ۲ دستگاه خودرو و دستگیری ۲ متهم در عملیات تکاوران پلیس کرمان خبر داد. فت فتو کرمان – سردار عبدالرضا ناظری گفت: تکاوران یگان ۱۱۶ “کهنوج”با انجام چندین روز کار اطلاعاتی شبانه روزی از حمل محموله سنگین مواد مخدر به صورت مسلحانه به مرکز کشور […]

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۷۸۱ کیلو تریاک، توقیف ۲ دستگاه خودرو و دستگیری ۲ متهم در عملیات تکاوران پلیس کرمان خبر داد.

فت فتو کرمان – سردار عبدالرضا ناظری گفت: تکاوران یگان ۱۱۶ “کهنوج”با انجام چندین روز کار اطلاعاتی شبانه روزی از حمل محموله سنگین مواد مخدر به صورت مسلحانه به مرکز کشور مطلع شدند.

او می‌گوید: ماموران این یگان با همکاری یگان تکاوری ۱۱۵”زهکلوت” اقدام به کنترل و رصد محور‌های مواصلاتی به صورت چند تیم رزمی و پوششی کرده تا در نهایت در نیمه‌های شب به یک دستگاه خودرو سایپا در محور روستایی میاندران- زهکلوت مشکوک و دستور ایست دادند.

به گفته فرمانده انتظامی استان کرمان راننده چراغ‌های خودرو را خاموش و با افزودن سرعت، سرنشین آن اقدام به شلیک به طرف ماموران کرد، و تکاوران نیز با هوشیاری و سرعت عمل بالا و با رعایت قانون به کار گیری سلاح اقدام به شلیک به طرف خودرو کرده و با توجه به برتری آتش ماموران، خودرو متوقف و در بازرسی از آن ۷۸۱ کیلو تریاک کشف شد.

سردار ناظری می‌گوید: در این عملیات یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که راه پاک کن مواد بود، توقیف و در این عملیات ۲ متهم دستگیر و دو دستگاه خودرو توقیف شد.

انتهای پیام/ ح




درگیری مسلحانه تکاوران برای کشف ۷۸۱ کیلو تریاک

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? درگیری مسلحانه تکاوران برای کشف ۷۸۱ کیلو تریاک