تعیین وضعیت سرویس مدارس تا ۱۵ شهریور

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: والدین تا ۱۵ شهریور نسبت به تعیین وضعیت سرویس مدرسه فرزندانشان اقدام کنند. رضا رضایی گفت: بر اهمیت ارائه آموزش‌های مربوط به رانندگان سرویس مدارس تاکید داریم و باید فضای تربیتی و سالم بر سرویس مدارس حاکم باشد. به گفته او تا ۱۵ شهریور ثبت نام سرویس مدرسه […]

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: والدین تا ۱۵ شهریور نسبت به تعیین وضعیت سرویس مدرسه فرزندانشان اقدام کنند.

رضا رضایی گفت: بر اهمیت ارائه آموزش‌های مربوط به رانندگان سرویس مدارس تاکید داریم و باید فضای تربیتی و سالم بر سرویس مدارس حاکم باشد.

به گفته او تا ۱۵ شهریور ثبت نام سرویس مدرسه باید انجام شود تا شرکت‌ها فرصت ساماندهی خودرو‌ها را داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: هزینه سرویس مدارس نسبت به پارسال، ۳۰ درصد افزایش یافته و برخلاف پارسال که هزینه روزشمار محاسبه می‌شد، در سال تحصیلی آینده ماهانه و برای ۲۶ روز در ماه محاسبه می‌شود.

او می‌گوید: شرکت‌ها ملزم هستند همزمان با تنظیم قرارداد با مدارس، ضمانت نامه خود را هم به آموزش و پرورش ارسال کنند.

رضایی گفت: تاکنون ۱۲ شرکت حمل و نقل، متقاضی انعقاد قرارداد با آموزش و پرورش بوده اند که قرارداد‌ها در حال انعقاد است و بقیه هم بعد از فراخوان شهرداری برای جذب شرکت‌های واجد شرایط حمل و نقل دانش آموزی تا پایان مرداد مشخص می‌شوند.

به گفته او مدارس تا پایان مرداد فرصت دارند نسبت به رفع نقطه حادثه خیز در کنار مدرسه یا نسبت به جاهایی که به خط کشی خاصی نیاز دارد با همکاری شهرداری اقدام کنند،. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان می گوید: ضرورت دارد نظارت همه جانبه‌ای هم از سوی پلیس راهور بر عملکرد سرویس مدارس وجود داشته باشد.

فت فتو کرمان کرمان




تعیین وضعیت سرویس مدارس تا ۱۵ شهریور

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? تعیین وضعیت سرویس مدارس تا ۱۵ شهریور