نجات کوهنورد ۶٠ ساله از ارتفاعات جوپار کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از تلاش بیش از ١٣ ساعته نیروهای امدادی این جمعیت برای نجات جان کوهنورد ۶٠ ساله در ارتفاعات کوه‌های جوپار خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر کرمان؛ رضا فلاح در تشریح این خبر بیان کرد: طی تماس مردمی […]



مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از تلاش بیش از ١٣ ساعته نیروهای امدادی این جمعیت برای نجات جان کوهنورد ۶٠ ساله در ارتفاعات کوه‌های جوپار خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر کرمان؛ رضا فلاح در تشریح این خبر بیان کرد: طی تماس مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری هلال احمر مبنی بر سقوط یک کوهنورد در ارتفاعات کوه‌های منطقه جوپار، بلافاصله دو تیم تخصصی امداد و نجات کوهستان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه ١٠ کوهنورد برای پیمایش خط‌الراس جوپار برای صعود به قله عزیمت کرده بودند، افزود: یک کوهنورد ۶۰ ساله از ارتفاع بیش از  ۴ هزار متری سقوط و در ناحیه مچ پا و سر دچار ترومای شدید شده بود.

فلاح بیان کرد: نیروهای هلال احمر پس از برپایی چندین کارگاه نجات و اقدامات اولیه درمانی، مصدوم را به دامنه کوه انتقال دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه امدادرسانی نیروهای هلال احمر از ساعت ١١ روز گذشته آغاز شده بود، گفت: این عملیات پس از ١٣ ساعت در ساعت ٢:٣١ بامداد امروز پایان یافت.
وی افزود: خوشبختانه مابقی کوهنوردان در صحت و سلامت به دامنه کوه منتقل یافتند.
انتهای خبر/ پسند


نجات کوهنورد ۶٠ ساله از ارتفاعات جوپار کرمان

منبع:آرمـان
? نجات کوهنورد ۶٠ ساله از ارتفاعات جوپار کرمان