انتشار اولین موزیک ویدئو «برنا منتظر» برای نوجوانان+ فیلم

به گزارش خبرنگارگروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم وفناوری آنا، پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت همزمان با میلاد بانوی کرامت حضرت معصومه اولین «اجتماع نوجوان بُرنا منتظر» با حضور نوجوان در شهر تهران سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمد شجاعی برگزار و رسانه‌ نوجوان بْرنا نیز فعالیت خود را رسماً آغاز کرد. این رسانه، منطبق بر […]

به گزارش خبرنگارگروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم وفناوری آنا، پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت همزمان با میلاد بانوی کرامت حضرت معصومه اولین «اجتماع نوجوان بُرنا منتظر» با حضور نوجوان در شهر تهران سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمد شجاعی برگزار و رسانه‌ نوجوان بْرنا نیز فعالیت خود را رسماً آغاز کرد.

این رسانه، منطبق بر نقشه‌ آموزشی «مدرسه انسان‌شناسی منتظر» گام به گام شروع به تولید محتوای انسان‌شناسی با سبک نوجوان نموده است که البته تلاش می‌کند که فاصله‌ میان خود و سلیقه‌ نوجوان را با اصلاحِ جهان‌بینی‌ها بردارد.

به تازگی بُرنا منتظر، قطعه «باغبان» اولین تولید موسیقی خود که با محوریت «شناخت خودِ حقیقی» تولید شده را، بعد از یک‌هفته گفتگو درمورد «من حقیقی انسان» منتشر کرده است. این موزیک را که انحصاراً تولید استودیو موسیقی انسان تمام در بخش نوجوان است با صدای ماهور مظفری تولید شده است. شاعر و آهنگ ساز این قطعه سینا دستخوش است و این موزیک ویدئو با تهیه کنندگی و کارگردانی پیمان معصوم زاده تولید شده است.

«باغبان»، نیایشی‌ست آهنگین و شاعرانه و سفرنامه‌ای‌ست به اعماق فطرت انسان که در ادامه می‌توانید این موزیک ویدئو را در ببینید و بشنوید:

کد ویدیو

صفحه بُرنا منتظر (صفحه نوجوان مؤسسه منتظران منجی علیه‌السلام) در پیام‌رسان ایتا و دیگر پیامرسان‌ها به آدرس زیر در دسترس نوجوانان علاقه‌مند است:eitaa.com/bornamontazer/۸۰

 

انتهای پیام/




انتشار اولین موزیک ویدئو «برنا منتظر» برای نوجوانان+ فیلم

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آنـــا
? انتشار اولین موزیک ویدئو «برنا منتظر» برای نوجوانان+ فیلم