تشکیل قرارگاه امداد و نجات با همکاری سپاه در کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان گفت: قرارگاه امداد و نجات با همکاری سپاه پاسداران و هدف پوشش حداکثری حوادث در این استان تشکیل می شود. رضا فلاح گفت: فقط در یک حادثه استان کرمان ۱۴ شهرستان درگیر سیل شد و هلال احمر این حادثه را با همکاری سپاه، بسیج و دیگر دستگاه ها، پوشش داد. […]

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان گفت: قرارگاه امداد و نجات با همکاری سپاه پاسداران و هدف پوشش حداکثری حوادث در این استان تشکیل می شود.

رضا فلاح گفت: فقط در یک حادثه استان کرمان ۱۴ شهرستان درگیر سیل شد و هلال احمر این حادثه را با همکاری سپاه، بسیج و دیگر دستگاه ها، پوشش داد.

او گفت: امروز نگاه این جمعیت فقط پوشش حوادث نیست و در حوزه درمان، آموزش، و امداد و نجات فعالیت می‌کند.

به گفته فلاح، وظیفه داریم از اعتماد مردم دیار کریمان و ایران به جمعیت هلال احمر پاسبانی و نگهداری کنیم که روزانه بر این اعتماد افزوده شود.

همچنین سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این همایش گفت: خدمت بی منت مجموعه هلال احمر در حکومت ولایی به شایسته‌ترین بندگان خدا یعنی ملت بزرگ ایران اسلامی ارائه می‌شود.

سردار معروفی می‌گوید: ظرفیت خوبی در حوزه هلال احمر موج می‌زند و اقدامات این جمعیت در کنار بسیج در سیل استان‌ها برای مردم ماندگار است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: این خدمت بارقه امید را در دل بندگان خدا جاری می‌کند، امید جنود خدا و ناامیدی جنود شیطان است لذا جامعه امیدوار در مقابل دشمن می‌ایستد.

به گفته او، یکی از هدف‌های اصلی دشمنان، ناامیدی مردم و جدایی آنان از حاکمیت است و جهاد و خدمت بی منت در تمامی صحنه‌ها امید را برقرار می‌کند.

سردار معروفی می‌گوید: باید قرارگاهی تشکیل دهیم که ارتش، سپاه و نیروی انتظامی و دستگاه‌های امدادرسان با نقشه راه در استان برنامه ریزی کنند و ذیل آن نمایندگی این قرارگاه در شهرستان‌ها و مناطق حادثه خیز استان کرمان تشکیل شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: این کار از موازی کاری‌ها و هدر رفتن سرمایه جلوگیری می‌کند و هدف مشخص می‌شود، هدف ما آرمان‌ها است، بالارفتن پرچم دستگاه‌ها نیست.

او می‌گوید: باید با تشکیل این قرارگاه، پیش از آغاز بحران تقسیم کار داشته باشیم.

به گفته او آموزش‌ها در قالب قرارگاه امداد و نجات ارائه شود با تمامی توان و استعداد برای کمک به هلال احمر در راستای کمک به خلق خدا و مردم استان کرمان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

همچنین در این آیین با تقدیم لباس جمعیت هلال احمر به استاندار کرمان، محمد مهدی فداکار نیز به عضویت این جمعیت درآمد.

از خانواده شهدای امدادگر ازجمله مهدی توسنگ، مجید شجاعی باغینی، شهید حسین ذکریا، احمد بواسحاق، رضا توانا، نعمت الله پشت رودی، ناصر رییسی، جواد طالبی و تیم‌ها و همراهان جمعیت هلال احمر استان کرمان قدردانی شد.

فت فتو کرمان کرمان




تشکیل قرارگاه امداد و نجات با همکاری سپاه در کرمان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? تشکیل قرارگاه امداد و نجات با همکاری سپاه در کرمان