دولت شهید رئیسی مصداق دولت کریمه در عصر غیبت بود

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: مصداق دولت کریمه در عصر غیبت را می‌توان دولت آیت‌الله شهید رئیسی نام برد. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ حجت‌الاسلام والملسمین علی عربپور صبح امروز در مراسم گرامیداشت شهیدان خدمت در جوار مزار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی گفت: شهادت شهید آیت‌الله رئیسی […]



نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: مصداق دولت کریمه در عصر غیبت را می‌توان دولت آیت‌الله شهید رئیسی نام برد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ حجت‌الاسلام والملسمین علی عربپور صبح امروز در مراسم گرامیداشت شهیدان خدمت در جوار مزار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی گفت: شهادت شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان بسیار محزون است؛ چراکه جمعی از خدمت‌گزاران مخلص و مجاهد این نظام به‌شهادت رسیدند و فقدان این عزیزان را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: تاریخ ایران پس‌از پیروزی انقلاب اسلامی مملو این حوادث است، نظام جمهوری اسلامی ایران، نظامی از نظامات عالم، مردم‌پایه و مکتب‌محور است و در این نظام توحید‌محور همه چیز مقدس می‌شود؛ هر چیزی که به مکتب پیوند بخورد و به پیوست مکتب درآید مقدس می‌شود.

وی با اشاره به آشنایی خود با شهیدان آیت‌الله رئیسی و آیت‌الله آل هاشم بیان کرد: خداوند را گواه می‌گیرم که آیت‌الله شهید رئیسی، بهشتی بهشتی است و هشت خصلت بهشتی را بر خود جاری و ساری کرده بود.

حجت‌الاسلام والملسمین عربپور با تأکید بر اینکه شهید رئیسی، تحقق عزتمندی جامعه در عرصه داخلی و خارجی را بعد از ۴۰ سال به میدان آورد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی، رهبری انقلاب و با باطن انقلاب مقدس است و آیت‌الله شهید رئیسی عزتمندی را در داخل و خارج چندین برابر کردو به آن انرژی داد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه شهید رئیسی بیش‌از نیمی از کره زمین را با انقلاب اسلامی آشنا کرد و آشتی داد، عنوان کرد: سپهبد شهید سلیمانی نیمی از کره زمین را در وادی امن مقاومت وارد کرد و نحوه مبارزه و ایستادن در مقابل دشمنان و مقاومت را به ملت‌های مستضعف جهان را آموزش داد و شهید رئیسی هم نحوه دیپلماسی و گفتمان انقلاب اسلامی به‌دنیا آموزش داد.

وی با بیان اینکه کسانی بودند که می‌گفتند که ما انقلاب را قبول نداریم اما در زمان دوره شهید رئیسی دوست‌دار انقلاب اسلامی شدند و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع خانواده‌های  شهیدان خدمت ابراز کرد: شهید رئیسی ماموریت‌های خارجی خود را با سرکشی‌ها در روز جمعه گره می‌زد.

حجت‌الاسلام والملسمین عربپور گفت: آیت‌الله شهید رئیسی تنها مدیری بود که تراز انقلاب اسلامی را با روحیه جهادی ایجاد کرد و ایشان از توان موجود خود در حد اعلا استفاده کرد، اگر وی مانده بود بسترهای لازم را برای حکومت کریمه ایجاد می‌کرد که این‌ کار را انجام داد؛ مصداق دولت کریمه در عصر غیبت را می‌توان دولت آیت‌الله شهید رئیسی نام برد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه بعد از شهید رجایی تنها رئیس جمهوری که در روستاهای دورافتاده حضور پیدا می‌کرد، شهید رئیسی بود، اظهار کرد: از جمله ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی می‌توان به این مهم اشاره کرد که ایشان علاقمند و شیفته مردم بودند.

وی تأکید کرد: بالغ بر ۹ هزار زیرساخت در دوران کمتر از سه سال ایجاد شده است، شهید رئیسی عقبه‌ها، زیرساخت‌ها و ریل‌هایی را ایجاد می‌کرد که هر کس بیاید، باید بر همین ریل حرکت کند.

حجت‌الاسلام والملسمین عربپور عنوان کرد: کسی را باید در این دوره انتخابات،  انتخاب کنیم و بررسی کنیم  که در دوران شهید رئیسی، هماهنگ با معیارها، اهداف و نیت‌های ایشان بوده است یا نه؟ و در این دوره انتخابات، نگاه جناحی شرعاً اشکال دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: بالندگی و پیش‌برندگی که توسط شهید رئیسی ایجاد شد، باید مدنظر داشته باشیم و به آن توجه کنیم.

وی با تأکید بر اینکه قدرت پوشالی استکبار از بین رفته است، خاطرنشان کرد: امروز قدرت جمهوری اسلامی و قدرت انقلاب اسلامی بسیار بالاست و باسرعت پیش می‌رود.

انتهای خبر/م


دولت شهید رئیسی مصداق دولت کریمه در عصر غیبت بود

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? دولت شهید رئیسی مصداق دولت کریمه در عصر غیبت بود