ایمان شهید رئیسی برای همه الگو است

کرمان- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت: ایمان و خستگی ناپذیری شهید رئیسی، الگویی برای همه است. به گزارش نذیر کرمان، اکبر خدادادی در آئین معرفی سمیه یاوری به عنوان معاون فرهنگی جدید این کانون، ضمن عرض تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان اظهار داشت: تاکید مقام معظم رهبری در روزهای […]



کرمان- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت: ایمان و خستگی ناپذیری شهید رئیسی، الگویی برای همه است.

به گزارش نذیر کرمان، اکبر خدادادی در آئین معرفی سمیه یاوری به عنوان معاون فرهنگی جدید این کانون، ضمن عرض تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان اظهار داشت: تاکید مقام معظم رهبری در روزهای قبل این بود که نباید ذره‌ای در انجام امور کشور خلل ایجاد شود.

وی ادامه داد: به همین جهت ضرورت داشت معارفه معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان، انجام شود تا ذره‌ای در خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان تعلل نشود.

خدادادی با یادآوری مشی شهید رئیسی تاکید کرد: ایمان، دوری از حواشی بی‌مورد و خستگی ناپذیری می‌تواند الگویی برای همه خدمتگزاران باشد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان سپس تصریح کرد: از ابتدای حضورم در کانون، مراقبت کرده‌ام تا به هیچ وجه این دستگاه تربیتی را درگیر سیاست‌زدگی نکنم.

خدادادی گفت: در این مجموعه، جز خدمت به کودکان و نوجوانان کار دیگری انجام شود، خیانت است.

وی مهربانی که شیوه امام رئوف امام رضا (ع) است را کلیدواژه بقا و موفقیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دانست و افزود: همه کانونی‌ها باید برای حفظ این دستگاه تربیتی مهم، که اهمیتش می‌تواند از بقیه دستگاه‌ها هم بیشتر باشد تلاش مجدانه کنند.

خدادادی با قدردانی از تلاش‌های معاون فرهنگی سابق گفت: همچنان تجربیات وی می‌تواند به عنوان یکی از ذخایر ارزشمند کانون مورد استفاده قرار گیرد و این امر در مورد مدیران قبلی نیز صادق است.

وی، معاون فرهنگی جدید را فردی خوش‌فکر، موقر و دارای ایده‌های نو خواند و از وی خواست با نگاه متوازن به همه بخش‌ها، در تصمیم‌سازی هم فکری و در اجرای تصمیمات شجاعت داشته باشد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان همچنین بر روزآمدی فعالیت‌های کانون تاکید کرد و گفت: این مهم است که سیاست‌های ستاد مرکزی درک و تبیین شود.

وی در پایان از همه کارشناسان و مربیان خواست به یاری معاون جدید بشتابند تا با عقل جمعی و تلاش بی‌وقفه، فعالیت‌های پیش رو به ویژه فعالیت‌های تابستانه به بهترین وجه انجام شود.

یادآوری می‌شود: با حکم اکبر خدادادی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان، سمیه یاوری به سمت معاون فرهنگی جدید کانون استان منصوب شد.

کد خبر ۶۱۱۹۱۰۹


ایمان شهید رئیسی برای همه الگو است

منبع: مــهر
? ایمان شهید رئیسی برای همه الگو است