شایسته‌محوری از اهداف کانون پرورش فکری استان کرمان است

کرمان- معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت: توانمندسازی مربیان با مهارت‌های متناسب دنیای امروز و شایسته‌محوری از اهداف پیش روی این کانون است. به گزارش نذیر کرمان، سمیه یاوری یکشنبه در آئین معرفی خود بعنوان معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان، اظهار داشت: در حال حاضر […]



کرمان- معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت: توانمندسازی مربیان با مهارت‌های متناسب دنیای امروز و شایسته‌محوری از اهداف پیش روی این کانون است.

به گزارش نذیر کرمان، سمیه یاوری یکشنبه در آئین معرفی خود بعنوان معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان، اظهار داشت: در حال حاضر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با سازمان‌های متعددی در قالب فرهنگی رقابت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه جدیدترین رویکرد پیروزی در مجموعه‌ها، شاخص انعطاف‌پذیری است، افزود: هم اکنون تعریف جدید مدیریت نیز مدیریت تغییر عنوان می‌شود.

یاوری کانون را در حال پوست‌اندازی و عبور از یک پیچ و بزنگاه تاریخی توصیف کرد و گفت: مخاطب ما به شدت در حال تغییر است و ما باید به سرعت به یک سری ابزارها و تدبیرها مجهز شویم.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان تاکید کرد: در عین حال باید به ارزش‌ها و چارچوب‌ها متعهد باشیم.

وی هدف‌سازی و حرکت در مسیر را از استراتژی‌ها و راهبردهای کانون دانست و تصریح کرد: اگر برای خودمان هدف نگذاریم ابزار اهداف دیگران خواهیم شد.

یاوری توانمندسازی مربیان با مهارت‌های متناسب دنیای امروز، انسجام‌بخشی و هم‌سو شدن نیروهای کانون، افزایش آگاهی و شایسته‌محوری و استفاده بهینه از منابع را از اهداف پیش روی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان ذکر کرد.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان بر اتکال به خداوند، توسل به روح شهید مسعود کمالی (تنها مربی شهید استان) و همراهی مربیان و همکاران استان تاکید کرد.

یاوری در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم بهتر از گذشته و آن‌گونه که در شأن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان است، نام آن را بلندآوازه کنیم.

یادآوری می‌شود: پیش از این و از سال ۱۳۹۸ نجمه‌خاتون خداترس معاون فرهنگی کانون پرورش فکری استان بوده و بعد از بازنشستگی سمیه یاوری کارشناس مسئول آفرینش‌های ادبی کانون استان جایگزین وی شده است.

کد خبر ۶۱۱۹۱۴۳


شایسته‌محوری از اهداف کانون پرورش فکری استان کرمان است

منبع: مــهر
? شایسته‌محوری از اهداف کانون پرورش فکری استان کرمان است