ترخیص خودرو‌ها با شرایط ویژه فقط تا عید فطر

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان کرمان از طرح ترخیص فوق العاده خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی تا عید فطر خبر داد. سرهنگ اسماعیل خوشوقت گفت: در طرح عید تا عید که از نیمه شعبان شروع شده است و تا عید فطر ادامه دارد، خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی با شرایط ویژه‌ای ترخیص می‌شوند. او گفت: در […]

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان کرمان از طرح ترخیص فوق العاده خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی تا عید فطر خبر داد.

سرهنگ اسماعیل خوشوقت گفت: در طرح عید تا عید که از نیمه شعبان شروع شده است و تا عید فطر ادامه دارد، خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی با شرایط ویژه‌ای ترخیص می‌شوند.

او گفت: در این طرح، تسهیلاتی از جمله: تقسیط خلافی وسیله نقلیه، عدم نیاز به پرداخت عوارض شهرداری، تخفیف هزینه پارکینگ و هماهنگی با شرکت‌های بیمه برای مساعدت در خصوص جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث لحاظ شده است و توصیه پلیس این است که شهروندان از فرصت باقیمانده برای ترخیص وسیله نقلیه خود استفاده کنند.

سرهنگ خوشوقت گفت: مالکان وسائط نقلیه می‌توانند با نصب این برنامه پلیس من کاربردی روی تلفن همراه خود و بدون نیاز به مراجعه به ادارات پلیس راهور، تمام مراحل ترخیص وسیله نقلیه خود را از طریق این نرم افزار انجام دهند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان کرمان در خصوص محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در مرکز استان گفت: در روز قدس از ساعت ۷ صبح تا پایان مراسم، مسیر تقاطع توحید (ارگ) تا میدان عاشورا مسدود می‌شود و تردد و توقف هرگونه وسیله نقلیه در این مسیر ممنوع است.

به گفته رئیس پلیس راهور شهرستان کرمان ایستگاه شبانه پلیس راهور بعد از عید فطر راه اندازی می‌شود و این ایستگاه با هدف نظارت بر رفتار رانندگان و برخورد با تخلفات حادثه ساز در ساعات پایانی شب راه اندازی می‌شود و به صورت شبانه روزی فعالیت خواهد کرد.

سرهنگ امین پاک ایزدی می‌گوید: نیمی از حوادث رانندگی شهر کرمان مربوط به موتورسیکلت سواران است و از اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف با هماهنگی دستگاه قضایی دردستور کار قرار دارد.

فت فتو کرمان کرمان




ترخیص خودرو‌ها با شرایط ویژه فقط تا عید فطر

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? ترخیص خودرو‌ها با شرایط ویژه فقط تا عید فطر