انتقام مظلوم را خدا خواهد گرفت

برادر شهیدان زنگی‌آبادی گفت: من مطمئن هستم که انتقام خون شهدای مظلوم حادثه تروریستی را خود خدا خواهد گرفت. به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ همه چیز سر جای خود بود، همه مردم مشغول فعالیت‌های روزانه بودند و برخی برای چهارمین سالگرد سردار اسمانی درحال مهیا شدن بودند، اما ناگهان حوالی ساعت […]

برادر شهیدان زنگی‌آبادی گفت: من مطمئن هستم که انتقام خون شهدای مظلوم حادثه تروریستی را خود خدا خواهد گرفت.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ همه چیز سر جای خود بود، همه مردم مشغول فعالیت‌های روزانه بودند و برخی برای چهارمین سالگرد سردار اسمانی درحال مهیا شدن بودند، اما ناگهان حوالی ساعت ۱۴ عصر بود که دو حادثه تروریستی مسیر گلزار شهدا کرمان همه‌چیز را بر هم می‌زند و دهه‌ها خانواده را در سوگ عزیزان خود می‌نشاند.

با اکبر زنگی‌آبادی لحظاتی را به گفتگو نشستم، چراکه وی دو خواهر خود به‌نام‌های شهیده صدیقه زنگی‌آبادی و شهیده ایران زنگی‌آبادی و به همراه دو خواهر‌زاده خود را در این حادثه تروریستی از دست داده است.
 
اکبر زنگی‌آبادی در‌خصوص روز واقعه ابراز کرد: همه چیز داشت خوب پیش می‌رفت و آن روز در منزل بودم و عصر به همراه یکی از دوستان خود به گشت‌و‌گذار در یکی از شهرهای اطراف زنگی‌آباد رفته بودیم، و در راه برگشت از طریق یکی از اعضای خانواده متوجه وقوع حادثه تروریستی مسیر گلزار شهدا کرمان شدم.
 
وی ادامه داد: درست در همین زمان بود که از حضور خواهران و خواهر‌زاده‌های خود در چهارمین سالگرد سردار سلیمانی مطلع شدم و تلاش‌های بسیاری کردم تا به هر نحوی با خواهران خود ارتباط برقرار کنم، اما نشد که نشد. 
 
وی از نگرانی‌های برادرانه خود سخن به میان آورد و ابراز کرد: بعد از نگرفتن نتیجه‌ از عدم پاسخگویی خواهران خود، گشت‌و‌گذار را رها کردم و به همراه دوست خود به شهر زنگی‌آباد آمدم و سپس به کرمان رفتم تا رد و نشانی از آنان پیدا کنم تا بالاخره در نیمه‌های شب بود که پیکر بی‌جان آنان را در سردخانه یافتم و آنجا بود که دنیا بر سر من خراب شد.
 
زنگی‌آبادی از غیرت مردانه خود می‌گوید: همان‌طور که می‌دانید برادران تعصب خاصی بر اهل‌بیت و ناموس خود دارند، و من نیز از قائده مستثنی نیستم و زمانی که متوجه این اتفاق شده‌ام که چگونه مردان بی‌غیرت داعشی این چنین دست خود را بر خون زنان و کودکان بی گناه آغشته می‌کنند و ناجوانمردانه خاواده‌های زیادی را عزادار کردند، واقعا به هم می‌ریزنم و فقط از خدا می‌خواهم که از سویی توان و طاقت صبر به ما دهد و از سوی دیگر نیز خود انتقام خون مظلومان را از این جوجه داعشی‌ها بگیرد.
 
به‌راستی که این داستان چقدر شبیه عصر عاشورا است، آن زمان که سیدالشهدا در گودی قتلگاه بود و نگاه خود را از خیمه‌ها و حرم لحظه‌ای بر‌نمی‌داشت، و چه سخت است برادر باشی و چنین لحظات سختی را تجربه کنی و به‌راستی که جوجه ‌داعشی‌ها چگونه به خود جرأت می‌دهند که دست بر روی کودکان و زنان بی‌دفاع این سرزمین بلند کنند.
 
منبع: بوتیانیوز 
 
انتهای خبر/ تاج‌الدینی 
 




انتقام مظلوم را خدا خواهد گرفت

منبع:آرمـان
? انتقام مظلوم را خدا خواهد گرفت