افتتاح ۴۷ پروژه ورزشی با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار به مناسبت دهه فجر در سال گذشته

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: سال گذشته در ایام‌الله دهه فجر ۴۷ پروژه ورزشی با بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد. به گزارش فت فتو؛ میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در اولین جلسه ستاد دهه فجر استان که با حضور حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه […]

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: سال گذشته در ایام‌الله دهه فجر ۴۷ پروژه ورزشی با بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد.

به گزارش فت فتو؛ میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در اولین جلسه ستاد دهه فجر استان که با حضور حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، حسین انجم‌شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان و اعضا ستاد در محل سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد، برنامه های حوزه ورزش و جوانان را مصداق مردمی بودن برنامه های گرامیداشت دهه فجر دانست و اظهار داشت: پارسال توفیق داشتیم علی‌رغم اینکه درگیر کرونا بودیم، بیش از ۶۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی را در سطح استان برگزار کنیم.

او افزود: به منظور کیفیت برنامه‌ها و اجرای مدون آن ها، ۸ کمیته تخصصی زیرمجموعه کارگروه ورزش و جوانان تشکیل شد.

پاریزی تصریح کرد: همچنین ۴۷ پروژه ورزشی با بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد.

او بیان کرد: در نتیجه انجام این برنامه ها، کارگروه ورزش و جوانان توانست رتبه نخست ارزیابی را به خود اختصاص دهد که جا دارد از همه دست اندرکارانی که در این زمینه اقداماتی انجام دادند، تشکر و قدردانی کنم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: برای برنامه های پیش رو نیز امسال علاوه بر تشکیل کارگروه ها، برگزاری مستمر جلسات را در دستور کار داریم.

پاریزی افزود: تفاوت برنامه های امسال نسبت به برنامه های سال قبل در حوزه ورزش و جوانان و در کارگروه ورزش و جوانان این است، پیش‌بینی برگزاری ۶ رویداد بزرگ ملی و بین المللی که مصادف با ایام دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانیست، انجام شده است.

او تصریح کرد: البته بسیاری از این برنامه ها به دلیل ترافیکی که در ایام شهادت وجود دارد به بهمن ماه و ایام الله دهه فجر موکول می‌شود.

پاریزی بیان کرد: برای هماهنگی این برنامه ها، دیروز جلسه با حضور مدیران ارشد استان و برخی روسای هیئت های ورزشی برگزار شد که پیش بینی برنامه های لازم انجام شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: سه رویداد بین‌المللی با حضور کشورهای حوزه مقاومت و کشورهای اسلامی قرار است در کرمان برگزار شود که این یک همت جمعی و هم افزایی از سوی همه دستگاه‌ها می طلبد تا این اتفاق مبارک به نام کرمان به رقم بخورد.

پاریزی افزود: بسیاری از این اتفاقات و رویدادها قرار است در تقویم فدراسیون‌ها به نام سردار سلیمانی ثبت شود و در حقیقت یک رویداد بین المللی باشد تا بتواند یک برد جهانی داشته باشد.

او تصریح کرد: همه اینها هدفش این است تا ما بتوانیم هم تفکرات شهید سلیمانی و هم مکتب وی را که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، ترویج دهیم.

پاریزی ابراز امیدواری کرد: با ظرفیتی که ورزش در حوزه جوانان دارد بتوانیم این کار را در کرمان به عنوان پایلوت کار و پایتخت حوزه مقاومت نهادینه کنیم.

انتهای پیام




افتتاح ۴۷ پروژه ورزشی با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار به مناسبت دهه فجر در سال گذشته

منبع:بــرنا
?
افتتاح ۴۷ پروژه ورزشی با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار به مناسبت دهه فجر در سال گذشته