۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: پنج محصول زنجیره ارزش راهبردی ما در زمینه‌ گیاهان دارویی، پسته، خرما، فرش و مس در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ ارائه شد.  به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران از صبح […]



معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: پنج محصول زنجیره ارزش راهبردی ما در زمینه‌ گیاهان دارویی، پسته، خرما، فرش و مس در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ ارائه شد. 

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران از صبح روز شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه با حضور تاجران و بازرگانان خارجی از ۱۰۰ کشور و حدود ۸۰۰ شرکت ایرانی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد و استان کرمان نیز توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشته است. 

امیر حسن‌زاده در بازدید از این نمایشگاه گفت: غرفه استان کرمان در سالن ۴۱B نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ دایر شده و پنج شرکت بومی، محصولات خود را در زنجیره‌های ارزش راهبردی گیاهان دارویی، مس، خرما، فرش و پسته به هیات‌های داخلی و خارجی ارائه می‌دهند. 

وی افزود: در حوزه نوآوری و محصولات جدید زنجیره ارزش خرما با تولید سرکه خرما و شکر خرما در نمایشگاه رونمایی شده است. 

معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار کرمان اذعان کرد: محصولات شرکت مس شهید باهنر در حوزه زنجیره ارزش ویژه تولید صنايع دستی، برای اولین بار در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ به نمايش گذاشته شده است. 

حسن‌زاده در پایان خاطر نشان کرد: در حوزه گیاهان دارویی نیز شرکت‌های فعال این حوزه، محصولات خود را اعم از دم‌نوش‌های مختلف و محصولات آرایشی و بهداشتی تولید شده از گیاهان دارویی که زنجیره ارزش آنها کامل شده عرضه کرده‌اند.

انتهای خبر/ طهماسبی


۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان

منبع:آرمـان
? ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان