تجلیل از شوراهای برتر استان کرمان در رفسنجان

از شورای آموزش‌ و پرورش شهرستان رفسنجان به‌عنوان یکی از سه شورای برتر استان کرمان در کنار شهرستان‌های زرند و بردسیر تقدیر به‌عمل آمد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ در جلسه‌ای که با حضور استاندار کرمان و مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان برگزار شد، از شورای آموزش‌ و پرورش شهرستان رفسنجان به‌عنوان […]



از شورای آموزش‌ و پرورش شهرستان رفسنجان به‌عنوان یکی از سه شورای برتر استان کرمان در کنار شهرستان‌های زرند و بردسیر تقدیر به‌عمل آمد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ در جلسه‌ای که با حضور استاندار کرمان و مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان برگزار شد، از شورای آموزش‌ و پرورش شهرستان رفسنجان به‌عنوان یکی از سه شورای برتر استان کرمان در کنار شهرستان‌های زرند و بردسیر تقدیر به‌عمل آمد.

این انتخاب، نشان‌دهنده تعهد و تلاش‌های بی‌وقفه مجموعه آموزش و پرورش رفسنجان در ارتقا سطح کیفی آموزشی‌ و پرورشی است.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه این سه شهرستان با برنامه‌ریزی دقیق و اجرای برنامه‌های نوآورانه توانسته‌اند به این موفقیت دست یابند، از همکاری و همراهی تمامی اعضاء شورا استان به‌خصوص استاندار تشکر کرد.

شورای آموزش و پرورش باید موتور پیش‌ران توسعه همه‌جانبه شهرستان‌ها و استان باشد

حسین شفیعی معاون مدیرکل و مدیر رئیس آموزش‌ و پرورش رفسنجان ضمن تبریک به شورای آموزش‌ و پرورش شهرستان رفسنجان در کسب موفقیت به‌عنوان یکی از شوراهای برتر استان اظهار کرد: شورای آموزش‌ و پرورش باید موتور پیشران توسعه همه‌جانبه شهرستان‌ها و استان باشد. 

شفیعی گفت: تلاش‌های شورای آموزش‌ و پرورش در بهبود زیرساخت‌ها و ایجاد محیط‌های یادگیری مدرن، نه تنها به ارتقا سطح دانش و فرهنگ کمک کرده بلکه به توسعه پایدار شهرستان نیز منجر شده است. این پیشرفت‌ها، زمینه‌ساز آینده‌ای روشن برای نسل‌های آینده خواهد بود.

منبع: خانه خشتی

انتهای خبر/


تجلیل از شوراهای برتر استان کرمان در رفسنجان

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? تجلیل از شوراهای برتر استان کرمان در رفسنجان